خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کازرون گفت: تا یک نفر بسیجی و پاسدار در ایران وجود داشته باشد اجازه نمی‌دهد سَر دَر کوچه‌ها و خیابان‌ها نام لیبرال‌ها، کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها نقش بندد.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه کازرون در سخنانی در دهه فرهنگ کازرون که در برگزار می‌شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: ما پاسداران افتخار می‌کنیم که حضرت امام خمینی روز میلاد حضرت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامیدند.

 سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با یادآوری رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان رشید سپاه اسلام در 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: امنیت و اقتداری که امروز در منطقه و دنیا داریم به علت دلاورمردی رزمندگان است که در دفاع مقدس درسی به دشمن تا بُن دندان مسلح دادند که تا 100 سال آینده حتی فکر حمله در مخیله آن‌ها نگنجد.

 شرفی افزود: امروز بازماندگان نسلی که در دفاع مقدس افتخارها آفرید در اقصی نقاط جهان در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین و در هرجایی که ندای حضرت امام خمینی(ره) به آنجا رسیده است و باعث بیداری ملت‌های مسلمان شده و منافع استکبار به خطر افتاده، شجاعانه و با مظلومیت تمام در کنار آزادگان جهان ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند تا خواست استکبار که حذف دولت‌های اسلامی است تحقق پیدا نکند.

 وی با تاکید بر اینکه پاسدارانِ امروز ادامه دهندگان راه پاسدارانِ دیروز هستند خاطرنشان کرد: در عرصه های بین المللی همه‌ی ابر قدرت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تا خواست جمهوری اسلامی بر موضوعی در منطقه محقق نشود قطعا آن موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

 این مقام مسئول با اشاره به تحولات «خان طومان» در سوریه و شهادت تعدادی از رزمندگان عنوان داشت: شکست‌های جزئی که گاها اتفاق می‌افتد توسط دشمنان بزرگ نمایی می‌شود تا روحیه رزمندگان و دوستداران جبهه مقاومت تضعیف شود اما با توکل بر خدا به زودی این منطقه از چنگال تروریست‌های تکفیری باز پس گرفته خواهد شد.

 فرمانده سپاه کازرون سپاه را دیده بان انقلاب خواند و فلسفه تشکیل آن را حفظ دست‌آوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: در هر عرصه‌ای چه در ایران و چه در خارج از کشور احساس شود انقلاب در خطر است سپاه مقتدرانه ورود خواهد کرد و هیچ ملاحظه‌ای را به جز حفظ انقلاب نخواهد داشت.

 شرفی با اشاره به این جمله امام(ره) که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» خاطرنشان کرد: وقتی به این جمله امام خمینی(ره) فکر می کنیم می بینیم که واقعا اگر سپاه نبود خیلی اتفاقات شاید در این کشور رخ داده بود و الان کشور ما یک مستعمره بزرگ بود یا شاید ما یک آزمایشگاه بزرگ ژنتیک برای آمریکایی‌ها بودیم و هزاران شاید دیگر.

 وی ادامه داد: در ابتدای تشکیل سپاه خیلی‌ها تلاش کردند این نیروی مقدس شکل نگیرد، خصوصا در بحثی که بنی صدر دنبال می‌کرد اصل بر ضربه زدن به سپاه بود و در ادامه مسیر انقلاب هم کسانی که از جانب سپاه و بسیج احساس خطر می‌کردند به دنبال انحلال سپاه بودند که با واکنش‌های قاطعانه امامین انقلاب این توطئه‌ها خنثی شد اما امروز هم بعضی‌ در داخل به تبعیت از استکبار هم صدا با آمریکا و اسرائیل ماجوانمردانه بر سپاه که یکی از افتخارات انقلاب است می‌تازند و خدمات دفاعی، نظامی، علمی، اقتصادی، عمرانی و صنعتی سپاه را نادیده می‌گیرند.

 سرهنگ شرفی در پایان با تاکید بر اینکه مردم قدر خادمان و قهرمانشان از تاریخ صدر اسلام تاکنون را می‌دانند گفت: دلاور مردی‌های امثال ناصر دیوان و شهدای دفاع مقدس از حافظه تاریخی مردم ما پاک نمی‌شود و تا یک نفر بسیجی و پاسدار در ایران وجود داشته باشد اجازه نمی‌دهد سَر دَر کوچه‌ها و خیابان‌ها نام لیبرال‌ها، کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها نقش بندد.

 فرمانده سپاه کازرون همچنین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگارما با اشاره به تعیین روز کازرون در روز 4 دی ماه و استقبال کم نظیر مردم اظهارداشت: استقبال از روزی که 78 نفر از بهترین فرزندان این دیار در آن به شهادت رسیدند به عنوان «روز کازرون» پیام‌های بسیاری دارد برای همه کسانی که دلشان نمی‌خواهد راه راستین انقلاب در کشور ما ادامه یابد.

 شرفی تاکید کرد: مسلما مردم ما ادامه دهنده راه شهدا هستند و از آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کنند و برگزاری هرچه باشکوه تر آئین بزرگداشت «روز کازرون» در سال‌های پیاپی نشان دهنده پذیرش آن توسط مردم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها