نماینده تام الاختیار بیمه رازی گفت: حضور تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به نام لرستان در لیگ باشگاههای ایران تثبیت شده است
کد خبر: ۸۶۷۷۰۹۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محرابی در نشست خبری در خرم آباد گفت: بیش از یک سال است که تلاش می کنیم که بیمه رازی لرستان وارد لیگ مسابقات کشتی فرنگی و آزاد کشور شود و با این حال این امکان در حال حاضر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این تیم از بهترین های کشتی آزاد و فرنگی کشور و دنیا تشکیل شده است، افزود: از سالن های خوب کشتی خرم آباد بازدید کردیم و انگیزه ما فراتر از مسابقت فصلی و تا سطح مسابقات جهانی بالاتر رفته است.

نماینده تام الاختیار بیمه رازی با اشاره به اینکه سالن ها کشتی خرم آباد زیبا طراحی شده است و سالن پنج هزار نفره آن امکانات مسابقات جهانی را دارد؛ گفت: سطح مسابقات فصلی لیگ کشتی کشور نسبت به مسابقات جهانی پایین تر است؛ ازاین رو باید تلاش کنیم مجوز برگزاری مسابقات جهانی در خرم آباد را بگیریم و شور و هیجان را در بین مردم شهرخرم آباد و استان لرستان ایجاد کنیم.

محرابی با بیان اینکه تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به خاطر هماهنگی بدنه فنی و حرفه ای این تیم در سطح مسابقات کشور و جهانی موفق ظاهر شده است، افزود: موفقیت های این تیم حاصل تلاش مربیان حرفه ای این تیم همچون غلامرضا محمدی، حسن رنگرز، ابراهیم مهربان و طالب نعمت پور است.

وی با اشاره به اینکه ورود تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان در لیگ کشتی به نان تیم کشتیبیه رازی لرستان تثبیت شده است و گزارش ما مثبت است، اظهار کرد: اگر تیم در مسابقات فصلی موفق باشد در مسابقات جهانی نیز به نام تیم کشتی بیمه رازی لرستان در مسابقات جهانی شرکت می کنیم.

نماینده تام الاختیار بیمه رازی گفت: امیدواریم که حضور این تیم در استان لرستان با توجه به برخوراری از کشتی گیران حرفه ای و تراز اول جهان به عاملی بای رونق کشتی در استان لرستان تبدیل شود؛ البته با توجه به اینکه کشتی گیران این تیم درگیر تمرینات تیم ملی هستد 10 روزقبل از مسابقات اردوها در استان برگزار می شوند.

ارسال نظرات