دادستان مازندران از برنامه‌ریزی برای مسافران در ایام ماه مبارگ رمضان خبر داد و بیان کرد: با مظاهر روزه خواری بصورت جدی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۱۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران:

۳۳۷ هکتار از اراضی بیت‌المال در استان مازندران خلع ید شد


خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران از تشکیل 770 پرونده با ارزش تقریبی 384 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: 337 هکتار از اراضی تصرف شده در سال 94 با حکم قضایی خلع ید شد.

وی عزم جدی در حراست از منابع طبیعی استان و آزادسازی اراضی را دیگر فعالیت این حوزه دانست و با تاکید بر حفظ اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری 406 سرمایه گذار از گردشگری صنعت و کشاورزی مشکلات را بیان کردند و در سال 94، مشکل 50 واحد تولیدی رفع شد.

جعفری بیان کرد: در سال 95 به صورت جدی دستگاه قضایی در کنار ستاد فرماندهی اقدام به رفع مشکل خواهد کرد و نبود پنجره واحد، نبود نقدینگی،نبود مهارت و اهلیت سرمایه‌گذار و رعایت نکردن قوانین از مشکلات عمده سرمایه‌گذاری در استان به شمار می آید.

وی, ایجاد پنجره واحد را گامی در بهبود وضعیت سرمایه‌گذاران و ایجاد امنیت قضایی عنوان کرد اظهار داشت: باید همه مسئولان استانی برای تقویت این پنجره واحد در جهت کاهش بروکراسی اداری اهتمام کنند.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه از ابتدای سال 95 تاکنون 17 مورد خودکشی و 11 مورد قتل عمد در استان داشتیم گفت:  از این تعداد پرونده‌ها  10 مورد کشف شده است.

جعفری، از کاهش 5 درصدی میزان پرونده‌های قتل در استان خبر داد و افزود: در غرقی‌ها با اقدامات مناسب کاهش غرقی داشتیم.

دادستان مرکز استان با بیان برنامه‌های پیش رو, افزود: امسال 95 طرح با برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده گردشگران آماده‌سازی ومیزان استفاده بانوان 50 درصد در دریا پیش بینی شد.

جعفری گفت: برای اینکه خدمات فرهنگی، بهداشتی امنیتی برای کاهش غرق شدگان داشته باشیم تدبیر لازم اتخاذ شده و مسافران به هشدار ماموران در نوار ساحلی 400کیلومتری استان بها بدهند.

وی با بیان اینکه نقاط خطرناک در سواحل وجود دارد, گفت: با رعایت مسائل فنی, 95 نقطه امن برای استفاده از سواحل آماده شد و از شنا در مناطق ممنوعه خودداری شود.

جعفری تصریح کرد: امکان استفاده از تمام نقاط دریا وجود ندارد و رعایت هنجارها و اخلاق در ساحل مورد توجه قرار بگیرد.

وی از برنامه‌ریزی برای مسافران در ایام ماه مبارگ رمضان خبر داد و بیان کرد: با مظاهر روزه خواری نیز برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها