سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان:

تیم کشتی بیمه رازی لرستان در قواره مدعی قهرمانی در لیگ رقابت می کند

سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان گفت: تیم کشتی بیمه رازی لرستان در قواره مدعی قهرمانی در لیگ رقابت می کند.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۱۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حسن رنگرز در نشست خبری در خرم آباد گفت: با توجه به ترکیب تیم کشتی بیمه رازی که قراردادهای آنها نیز منعقد شده است این تیم در قواره مدعی قهرمانی در لیگ رقابت می کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دفاع کنیم، افزود: این تیم سال گذشته در لیگ های فصلی و جهانی عنوان قهرمانی را به دست آورده است و الان هم ترکیب تیم مشخص و قراردادها منعقد شده است و با این حال در قواره مدعی در مسابقات فصلی ظاهر می شویم.

سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان گفت: رقابت های لیگ فصلی از حساسیت های بالایی برخوردار است و با این حال شور و اشتیاق مردم لرستان می تواند انگیزه خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات باشد.

رنگرز با اشاره به اینکه دغدغه کشتی استان لرستان همیشه جزو دل مشغولی های غلامرضا محمدی و طالب نعمت پور بوده است، اظهار کرد: این دو همیشه تلاش کرده اند که دین خود را به کشتی استان ادا کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های کشتی فرنگی و آزاد در لرستان می شود گفت که رسانس جدید با حضور دو تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی در بین نسل جوان در لرستان ایجاد شود و در واقع می تواند گفت که حضور این تیم می تواند نقطه عطفی در کشتی استان باشد .

سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان با اشاره به سرمایه گذاری خوب بیمه رازی در کشتی گفت: باشگاه داری و تیم داری هدف صرف بیمه رازی نیست بلکه هدف آنها کمک به کشتی است و تا الان در کنار مجموعه کشتی گام های خوبی را براشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار