با شهادت 30 مدافع حرم از سرزمین علویان

اثبات مازندرانی ها در وفاداری به اهل بیت(ع) و دفاع از مظلوم

مازندران با اهداء ۳۰شهید مدافع حرم اهل‌البیت(ع)، بر تکفیری‌ها ثابت کرد که عشق به اهل‌البیت مرز و قوم نمی‌شناسد و عاشقان برای دفاع از اعتقاد خود کم نمی‌گذارند.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۲۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶


خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران، گفت: خون علوی در شریان مازندران جاری است و مردمان این دیار همیشه در دفاع از حرم اهل‌البیت(ع) با آمادگی کامل جانفشانی خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام انگیسه مسئول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان ساری که در آستانه امام‌زاده یحیی(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: خون علوی در شریان مازندران جاری است و مردمان این دیار همیشه در دفاع از حرم اهل‌البیت(ع) با آمادگی کامل جانفشانی خواهند کرد.

وی با اشاره به شهادت ۱۳مدافع حرم مازندرانی در خانطومان، گفت:  مازندران با اهداء ۳۰شهید مدافع حرم اهل‌البیت(ع)، بر تکفیری‌ها ثابت کرد که عشق به اهل‌البیت مرز و قوم نمی‌شناسد و عاشقان برای دفاع از اعتقاد خود کم نمی‌گذارند.

 مسئول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران، تصریح کرد: جوانان ما از داعش و تکفیر‌ها نمی‌ترسند چون تاریخ انقلاب اسلامی پر از مظلومیت و رشادت‌های بسیجیان و پاسداران عزیز است.

حجت الاسلام انگیسه با اشاره به خاطراتی از فرزندان و وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم و یادی از شهیدان مدافع حرم ساری، بیان کرد: مدافعین حرم در زمان حیاتشان از اولیاء الله بودند، و باید الگوی جوانان ما باشند.

وی با تاکید بر لزوم حضور مستشاری ایران در خارج از مرز‌ها، خاطرنشان کرد: تجربه دفاع از کشور در طول ۸سال جنگ تحمیلی باعث شد تا در شرایط کنونی مرزهای مبارزه با دشمن به ۲هزار کیلومتر بیرون از کشور کشانده شود و صاحبان قلم و رسانه باید اوضاع و اهمیت دفاع از حرم را برای دیگران تشریح کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها