در جلسه شورای عالی مدیریت بحران لرستان

600 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات اطفاء حریق در لرستان اختصاص یافت

در جلسه شورای عالی مدیریت بحران لرستان به دستور استاندار 600 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات اطفاء حریق در لرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۵۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بازوند در جلسه شورای عالی مدیریت بحران لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: 600 میلیون تومان اعتبار برای خرید امکانات اولیه اطفاء حریق به منابع طبیعی اختصاص یابد و بر اساس وسعت آتش سوزی ها بین شهرستانها توزیع شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دنبال وقوع آتش سوزی ها در کوهدشت انتشار عکسی در فضای مجازی که در آن از لیوان آب برای اطفاء حریق استفاده می شد مایه آبروریزی برای استان شد، افزود: فرمانداران باید از هم اکنون با برنامه ریزی سندی را برای مقابله با آتش سوزی ها در استان تهیه و راهکارها و همچنین امکانات مورد نیاز خود را در آن قید کنند.

استاندار لرستان گفت: وقتی که در 95 درصد از آتش سوزی های استان عامل استانی دخیل است؛ ضرورت دارد که آموزش و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و دیگر شیوه ها در دستر کار مسئولان ذی ربط قرار بگیرد.

بازوند افزود: با توجه به بارندگی های اخیر، افزایش دمای هوا و همچنین افزایش پوشش گیاهی استان احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان بیش از سالهای گذشته است و با این حال باید برای حفظ این منابع که جزو سرمایه های ملی محسوب می شوند آمادگی لازم را داشته باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار