خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز باحضور فرمانده سپاه اسلام آباد غرب ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان برنامه های سالروز رحلت امام (ره) و آزاد سازی خرمشهر در محل فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۷۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، پیش از ظهر امروز باحضور  فرمانده سپاه ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان برنامه های سالروز رحلت امام (ره) و آزاد سازی خرمشهر در محل فرمانداری اسلام آباد غرب تدوین شد.


در ابتدا سرهنگ محمدی ضمن گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)  افزود ، تمامی مدیران و مسئولین که در هر پست و مقامی که خدمت می کنند مدیون لطف و برکت حضرت امام (ره) هستند که اگر امام (ره) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نداشتیم الان هیچ یک این جایگاه و مقام رانداشتیم ، پس باید ارتحال امسال را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم.

 

 فرماندار اسلام اباد غرب در سخنانی با گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بیان داشت:  برگزاری مراسم سالروز رحلت امام و حرکت کاروان به سمت مرقد مطهر نماد پایبندی مردم به آرمانهای ارزشمند امام (ره) است و هر چه این مراسم پرشورتر و مردمی تر باشد تقویت کننده نظام است.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک چهره مجذوب و محبوب برای مردم بود، افزود: همه مسئولین با علاقه و بهره گیری از توان مدیریتی  در برگزاری مراسم سالروز رحلت امام (ره) سهیم اند و انشاالله امسال 600 نفر از علاقمندان  بمدت 2 روزبه آستان مقدس امام (ره) اعزام می شوند و نیروهای امدادی ،امنیتی و پشتیبانی کاروان این شهرستان را همراهی خواهند کرد.

 

افشین کریمی گفت:  باورها و اعتقادات دینی و اسلامی مردم ما هنوز هم در دنیا زبانزد خاص وعام است و می بینیم رویش های انقلاب امروز در عراق و سوریه برای  دفاع از هویت دینی و ملیتی و دفاع از حرم مطهر بی بی زینب (س) در خارج از مرزهای ایران اسلامی شجاعانه در مقابل گروه های تکفیری و استکباری می ایستند واز جان شیرین خود می گذرند.

 

گفتنی است؛ در این جلسه علاوه بر برنامه  ریزی برای اعزام کاروان به مرقد مطهر امام (ره ) مصوب شد در روز 14 خرداد مراسم عزاداری به همین مناسبت در مسجد جامع قبل از خطبه های نماز جمعه برگزار شود.

 

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مراسم سوم خرداد ماه مصوب شد بهمین مناسبت مراسم عمومی یادبود سالروز آزاد سازی خرمشهر در تالار شهر برگزار شود وغباروبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا،اجرای مراسم صبحگاه مشترک و برپایی ایستگاه صلواتی بهمین مناسبت در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شود.

ارسال نظرات