وزیر اسبق کشاورزی گفت: برجام هیچگونه دستاوردی را برای ملت ایجاد نکرده است و چرخه های اقتصادی در کشورمان متوقف شده است از آقای روحانی درخواست می‌کنیم یک دستاورد برجام در حوزه اقتصادی را بگویند.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

صادق خلیلیان دکترای اقتصاد کلان و وزیر اسبق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه رفع تحریم زبانی است و هچنان بانک و سرمایه گذاران اروپایی در پی تهدیدات آمریکا به ایران دلخوش نیستند اظهار داشت: آقای روحانی در سفر اولی که به نیویورک و ارتباطاتی  با یکسری روسای آمریکایی داشت ولی نتوانست هیچگونه امتیازاتی بگیرد ریاست جمهوری کشورمان با تماس تلفنی ابهت ریاستی را از بین برد و خود را در سطح پایین قرار داد و فقط دشمن از ما امتیاز گرفت.

وی با بیان اینکه دولت دیوار تحریم را ترک خورده معرفی کرد افزود: دولت دیوار تحریم را ترک خورده و در پی آن ترک برداشتنی را مطرح کرد این در حالی است که 3 میلیارد دلار برای ایران آزاد شد که 2 میلیارد دیگر توسط  آمریکا غارت گردید و متاسفانه این دزدی در زمانی شکل گرفت که آقای ظریف با جان کری در حال مذاکره بود و در حقیقت نوعی برخورد اهانت آمیز به ملت محسوب می شود.

وی در ادامه بیان داشت: طرف های خارجی به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکردند در حالی که  دولت بیشترین سانتریفوژ را از بین برد و اراک را بتن ریزی کرد دولت با بهانه های طرف خارجی روبرو گردیده است و عدم عایدات را حتی آب خوردن را به تحریم و دشمن گره می زند.

خلیلیان در خاتمه افزود: برجام هیچگونه دستاوردی را برای ملت ایجاد نکرده است  و چرخه های اقتصادی در کشورمان متوقف شده است از آقای روحانی درخواست می شود یک دستاورد برجام در حوزه اقتصادی را بگویند .

ارسال نظرات