علی رغم وجود نقاط حادثه خیز در تفت این دوربین در اوج بی سلیقگی در ابتدای ورودی شهر تفت یعنی درست جایی که سرعت از 110 به 50 ! کیلوکتر در ساعت می رسد نصب شده است و گویا تاکنون کارنامه خلافی بیشتر مردم تفت را پررنگ کرده است!
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهروند تفتی در گروه های خبری تلگرام در یزد نوشت: از اواخر سال 94 تنها یک دوربین کنترل سرعت- بخوانید کنترل مچگیری- در تفت نصب شده است که صدای تفتی ها را در آورده است!

علیرغم وجود نقاط حادثه خیز در تفت این دوربین در اوج بی سلیقگی در ابتدای ورودی شهر تفت یعنی درست جایی که سرعت از 110 به 50 ! کیلوکتر در ساعت می رسد نصب شده است و گویا تاکنون کارنامه خلافی بیشتر مردم تفت را پررنگ کرده است!

جالب اینکه درخصوص این ثبت تخلف هیچ اطلاع رسانی به شهروندان نمی شود! و وقتی کار یک نفر گیر پلیس بیافتد تازه می فهمد که تا چند صد هزار تومان جریمه شده اند!

معلوم نیست در این وضع بد اقتصادی و دوران وانفسای یارانه بگیری چرا پلیس طمع بر جیف مردم برده و تنها در ابتدای تفت احساس مسئولیت کرده است!!

پیش از این سایت خبری صبح تفت در خصوصنحوه عملکرد و مکان نادرست این دوربیناعتراض مردم تفت را عنوان کرده بود، گویا این دوربین متعلق به شهرداری تفت است.

نمونه ای از ثبت تخلف در کارنامه یک راننده تفتی و نکته قابل توجه اینکه راننده هیچ تخلف دیگری در کانامه خود ندارد!!!

ارسال نظرات