یکی از شهروندان یزدی گفت: مسئولان یزد با مردم صادق نیستند پرداخت حقوق های چند ده میلیونی به برخی از مدیران قابل قبول مردم نیست.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پی انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی چند تن از مدیران ارشد بیمه مرکزی در فضای مجازی و پیگیری آن در روزهای گذشته واکنش‌های برخی از مسئولین قوه قضائیه، وزیر دادگستری، دیوان محاسبات را به دنبال داشت. که با نظرات متفاوت بعضی از حقوقدانان و کارشناسان مسائل حقوقی همراه بود، لذا سایت تحلیلی-خبری یزدرسا در نظر دارد، نظرات برخی از مردم را در این خصوص منتشر کند.

غلامی یکی از شهروندان یزدی در واکنش به انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی چند تن از مدیران ارشد بیمه مرکزی در فضای مجازی، علت آن را نبود بارزسی دقیق نهاد بازرسی در این امور دانست و تاکید کرد: متاسفانه این ظلم به جوانان و دستبرد به اموال مردم ایران است و مردم می دانند این حقوق های بالا سزوار هیچ کس نیست و بای با آن برخورد جدی شود.
وی در ادامه با اشاره به راهکارهای مقابله با دستمزد های کلان گفت: دولت باید وارد عمل شوند که این دارایی ها یک ملت است و نه شخصی، بنابراین نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.


یکی از شهروندان دیگر گفت: اینکه ما در شرایط بحرانی در زمینه اقتصای روبرو هستیم گفت: بدون شک با جمع شدن این عوامل درکنار هم شاهد وضعیت کنونی هستیم.
وی تصریح کرد: تا وقتی این روند مدیریتی نادرست در ادارات را داشته باشیم مشکلات ما در زمینه اقتصادی و بیکاری جوانان حل نخواهد شد و در این خصوص مسئولین باید نظارت بر حقوق های ناحق که به برخی مدیران داده می شود داشته باشد تا به بقیه مردم ظلم نشود.


یاوری یکی دیگر از مکانیک کاران یزدی نیز در این رابطه گفت: عدم مدیریت صحیح در دستگاه های دولتی و بازرسی سبب شده تا امروز ما اختلاف حقوقی میلیون بین افراد جامعه را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه دولت باید در این زمینه اقدام کند افزود: این افراد با دریافت پول های باد آورده حق مردم را تضعیف می کنند و این یکی از مشکلات پیش روی ما است که باید با قاطعیت با آن مقابله شود.


یکی از بازنشسته های اداره برق میزان بالا بودن بی معنی بعضی از حقوق مدیران را خلاف قانون اسلامی دانست و افزود: مسئولان یزد با مردم صادق نیستند به هیچ عنوان چنین حقوق های متعارف نیست وقتی که حقوق بالاترین مسئولین دولت مشخص است اینگونه حقوق ها و پاداش ها نه برای من بلکه برای تک تک افراد غیر قابل قبول است.
مرادی تصریح کرد: دولت نیز خود مسئول است ولی سازمان بازرسی های مختلفی که ما داریم نباید ساکت بشینند تا اینگونه حق عده ای با حقوق ناچیز پیمال شود و عده ای دیگر با حقوق های چند ده میلیونی در رفاه به سر ببرند.


عزیزی یکی از شهروندان یزدی در رابطه با انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی چند تن از مدیران در فضای مجازی گفت: قطعا عدم نظارت مدیریتی در این موضوع بی تاثیر نیست و به نظر بنده تا کنترل قاطع روی این موضاعات و مشابه آن نباشد باید انتظار هر نوع قانون شکنی را داشته باشیم.
وی اذعان کرد: همیشه سخت گیری ها برای قشر کارگر بوده ولی مدیران ارشد و قشر ثروتمند از این سخت گیری ها مبرا بوده، تنها زمانی می توانیم شاهد برابری مردم باشیم که روی مسئله حقوق افراد نظارت کامل باشد.


یکی دیگر از دانشجویان شیوه غلط مدیریتی و مناسب نبودن میزان بازرسی باعث می شود تا فعالیت های غیر قانونی همانند فیش حقوقی برخی مدیران که با رقم های نجومی فریاد می زند در جامعه گسترش یابد.
محسنی افزود: چرا ما جوانان باید از نحوه مدیریتی جامعه ضربه ببینیم آیا پول های گزافی که مدیران داده می شود نمی توانند در راستای برنامه های آینده نگر صرف جوانان شود تا در پیشبرد اهداف جامعه قدم برداشته شود.


مرادی یکی از بازنشسته ها دولت در این رابطه گفت: بی نظمی در این خصوص بیداد می کند چرا ضعف سیستم مدیریتی ما چه در امور داخلی و چه در امور خارجی باعث تاراج پول های ملت می شود.
وی افزود: این انصاف نیست که کارگری که زحمت بسیار زیاد می کشد دستمزد آن مقدار ناچیز زیر یک ملیون باشد و در مقابل آن مدیرانی هستند که حقوق های می گیرند که هیچ توجیحی ندارد.

ارسال نظرات