معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :به منظور شناسایی ظرفیت های مختلف بانوان کهگیلویه و بویراحمد و نیازسنجی موارد مرتبط برای برپایی هر چه مطلوبتر این نمایشگاه کارگروه و یا کمیته ای در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۳۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
فتاح محمدی در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی نمایشگاه دست ساخته ها و توانمندی های زنان استان اقدامی مهم و ارزشمند است.
وی بیان کرد: چهارم خردادماه امسال به دلیل نزدیکی به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و آزمون های پایان سال دانش آموزان و دانشجویان زمان مناسبی برای برپایی این نمایشگاه نیست.
محمدی اظهار کرد: بهتر است زمان برپایی این نمایشگاه به پس از ماه رمضان امسال تغییر کند.
وی بر لزوم برپایی باکیفیت، تاثیرگذار و اثربخش این نمایشگاه و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به منظور حضور گسترده افراد علاقمند و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آن تاکید کرد.
محمدی عنوان کرد: به منظور شناسایی ظرفیت های مختلف بانوان کهگیلویه و بویراحمد و نیازسنجی موارد مرتبط برای برپایی هر چه مطلوبتر این نمایشگاه کارگروه و یا کمیته ای در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود.
وی ابراز داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای ارائه توانمندی های زنان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف است و هر یک از دستگاه های اجرایی استان نیز بر اساس وظایف و رسالت های خود حداقل یک غرفه در آن داشته باشند.
محمدی افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که در این نمایشگاه شرکت کنند ارزیابی و برترین ها در مراسمی مورد تجلیل قرار می گیرند.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: دستگاه های اجرایی استان در حد توان برای برپایی این نمایشگاه همکاری و مشارکت کنند.
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی در کهگیلویه و بویراحمد دارای اهمیت و ضرورت خاصی است و آثار مثبت متعددی نیز به دنبال دارد.
وی بیان کرد: انتظار می رود که برپایی اینگونه نمایشگاه ها به طور مستمر در کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد.
میرمحمدی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به معرفی و دعوت از بانوان توانمند و فعال حوزه کاری خود برای شرکت در این نمایشگاه کنند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: نمایشگاه دست ساخته ها و توانمندی های زنان استان قرار بود چهارم خردادماه 95 در پارک ساحلی یاسوج برپا شود که بنا به دلایلی زمان آن تغییر می کند.
فریبا رحمان پور مدت زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته دانست و افزود: ظرفیت ها، توانمندی ها و قابلیت های زنان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی، کشاورزی، صنایع دستی، فرهنگی، هنری، آموزشی، علمی و ورزشی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: به هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حداقل یک غرفه در این نمایشگاه اختصاص داده می شود.
رحمان پور اظهار کرد: تعداد غرفه های این نمایشگاه هنوز مشخص نشده و مهمترین غرفه هایی که قرار است در آن برپا شود نیز شامل سلامت، کشاورزی، بهداشت، عفاف و حجاب، علمی و آموزشی است.
ارسال نظرات