خبرهای داغ:

نخستین اتاق، یخچال و کمد مهربانی در میانه افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: نخستین اتاق، یخچال و کمد مهربانی جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر و به همت داوطلبان هلال احمر میانه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۴۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، همزمان با هفته هلال احمر و همچنین تحقق شعار نیاز نیازمندان و توان توانمندان داوطلبان جمعیت هلال احمر میانه تصمیم گرفتند تا اولین اتاق، یخجال و کمد مهربانی را در جمعیت هلال احمر میانه ایجاد کنند.

در این اتاق مهربانی که با هدف کمک به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آغاز شده پوشاک و لوازم خانگی به همت خیرین داوطلب قرا گرفته تا نیازمندان بتوانند کمی از نیازهای خود را بردارند در این اتاق همچنین جهیزیه نوعروسان نیازمند نیز توسط خیرین داوطلب قرار خواهد گرفت .


همچنین نخستین یخچال مهربانی که با هدف نیاز غذایی نیازمندان راه اندازی شده در این یخجال مواد غذایی و خوراکی برای استفاده نیازمندان قرار گرفته تا انشاالله هیچ پدری دست خالی به خانه اش نرود .

 نخستین کمد مهربانی نیز با هدف کمک به نیازمندان راه اندازی شد در این کمد کادوهای خیرین داوطلب قرار گرفته تا نیازمندان این کادوها را برای استفاده خانواده شان به خانه ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها