خبرهای داغ:
فرماندار کرمانشاه، از اعزام 12 هزار زائر استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فضل الله رنجبر روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: حضرت امام (ره) یکی از شخصیت های کم نظیر چند قرن اخیر و معمار بزرگ انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه همه مسئولان موظف به تلاش برای برگزاری هرچه بهتر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده به عرش هستند، افزود: در استان و شهرستان کرمانشاه نیز همه مسئولان مصمم به انجام این وظیفه می باشند.
رنجبر ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته امسال 12 هزار نفر از استان کرمانشاه راهی مرقد امام (ره) خواهند شد که 10 هزار نفر آن ها به شکل کاروانی و 2 هزار نفر نیز به صورت شخصی و خانوادگی رهسپار مرقد امام راحل (ره) می شوند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه سهمیه شهرستان کرمانشاه برای اعزام به مرقد امام (ره) سه هزار نفر می باشد، زمان مراسم بدرقه زائران مرقد امام (ره) را ساعت 9 صبح روز 13 خرداد و از پایانه شهید کاویانی کرمانشاه عنوان کرد.
وی افزود: زائران کرمانشاهی مرقد امام ظهر روز 14 خرداد پس از شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب، به زیارت حضرت معصومه (ص) در قم مشرف و سپس به کرمانشاه باز می گردند.
رنجبر ادامه داد: همچنین به مناسب سالگرد ارتحال امام (ره) در روز جمعه 14 خرداد نیز از ساعت 11 ظهر در مسجد جامع مراسمی برگزار می شود.
فرماندار کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن عید نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و خواستار برپایی هرچه باشکوهتر جشن های این مناسبت های بزرگ مذهبی و ملی شد.
وی گفت: البته برنامه های متنوعی نیز پیش بینی شده که از مهمترین آن ها می توان به سرکشی از خانواده های شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مسابقات ورزشی با رویکرد همگانی اشاره کرد.
رنجبر در پایان از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست هم در خصوص اعزام زائرین به مرقد امام (ره) و هم برگزاری جشن های نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر نهایت همکاری را به عمل آورند.
ارسال نظرات