خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه کرمانشاه از اعزام زائران کرمانشاهی مرقد مطهر حضرت امام (ره) با یکصد دستگاه اتوبوس در روز 13 خرداد امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۷۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار حمید محمدی مهر روز یکشنبه و در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مراسم بدرقه کاروان عاشقان خمینی کبیر (ره) ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 13 خرداد در پایانه شهید کاویانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه این آمادگی را دارد که امسال 12 هزار زائر پیش بینی شده را با تمهیدات در نظر گرفته شده روانه مرقد امام (ره) کند.
محمدی مهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران استان نیز امنیت سفر زائران کرمانشاهی به مرقد امام (ره) را تامین خواهند کرد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه همچنین با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای سهولت در اعزام زائران مرقد امام گفت: مرکز فوریت های پزشکی چهار دستگاه خودرو با امکانات و تجهیزات کامل را همراه با زائران شهرستان کرمانشاه و یک دستگاه خودرو مجهز را نیز همراه با زائرین هرکدام از شهرستان های استان به مرقد امام (ره) اعزام می کند.
وی همچنین از اعزام یک اکیپ تعمیرات از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه کاروان عاشقان خمینی کبیر(ره) به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد.
محمدی مهر در پایان اظهار کرد: زائران مرقد امام (ره) پس از شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) عصر روز 14 خرداد به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف می شوند و سپس به کرمانشاه باز می گردند.
ارسال نظرات