خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: توسعه فرهنگی، منجر به خودباوری جامعه می‌شود و این مساله خود در شکل‌ گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی ایفاء می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام علی کریم پوریان در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی کنگاور که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد افزود: توسعه فرهنگی در قالب اهمیت دادن به ارزش‌های محلی و ملی، باید بتواند از طریق برنامه ‌‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی به نیازهای معنوی و مادی افراد جامعه خود پاسخ دهد.
وی تصریح کرد: توسعه فرهنگی در ساختار یک جامعه به نیازهای معنوی و غیرمادی توجه می‌کند در واقع در توسعه فرهنگی سنن و تجارب گذشته و قدیمی در یک جامعه، حالت انباشت پذیر به خود می‌ گیرد و این مساله مبنایی برای رشد یک جامعه است.
حجت الاسلام کریم پوریان افزود: مسئولان فرهنگی بایستی برنامه‌های جدیدی متناسب با احوال و روحیات جوانان و نوجوانان ارائه دهند و آنها را در این راه تشویق نمایند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هرجا که ما به جوانان تکیه کرده‌ایم و به آنها اعتماد کردیم در آن مسیر با موفقیت روبرو شده‌ایم، پس جا دارد درعرصه‌های دین و سبک زندگی اسلامی هم به آنها تکیه کنیم و آنها را باور داشته باشیم تا جامعه مسیر ترقی و پیشرفت دینی را طی کند و منویات معظم له محقق یابد.
در ادامه حجت‌الاسلام وحید موحد نیا مسوول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه، خواستارهمکاری و مساعدت اداره تبلیغات اسلامی و نهایت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی پیش روی جوانان و نوجوانان شد.
ارسال نظرات