فرمانده سپاه فتح خبر داد:

3 پروژه 40 میلیاردی سپاه مقتدر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استان

کد خبر: ۸۶۷۷۲۸۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
فرمانده سپاه فتح استان از تحویل پروژه های اجرایی سپاه به مردم را از جمله ویژگی های پروژه های مورد بهره برداری توسط سپاه فتح استان عنوان کرد و افزود:هر آنچه قابلیت بهره برداری و تحویل به مردم باشد در اختیار مردم قرار میگیرد و این به عنوان هدفی است که سپاه دنبال میکند.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویر احمد در گفتگو با بسیج با اشاره به ماهیت تاسیس سپاه پاسداران به دستور امام راحل گفت:سپاه پاسدار انقلاب و آرمانهای مشخصی است و هر آنچه موجب تقویت باورها و اعتقادات مردم شود وظیفه سپاه است .

سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت تمامی مردم مسلمان جهان از اسلام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف دفاع می کند خاطر نشان کرد:سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و بر اساس دور اندیشی امام راحل به وظایف ذاتی خود میپردازد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی سپاه فتح در سطح استان خاطر نشان کرد:استان ما به لحاظ عمرانی و زیرساختها نیازمندی های فراوانی دارد که نیاز است با خیرخواهی و آبرو گذاشتن در راستای رشد استان حرکت کنیم.

بوعلی ابراز کرد:سپاه فتح استان در حال حاضر 90 پروژه عمرانی در دست اجرا در جای جای استان کهگیلویه وبویر احمد دارد،وی به احداث سالن ورزشی برای دهستانها و شهرهای استان ،احداث درمانگاه و بیمارستان و سالن استخر در مراکز شهرستانها اشاره کرد و افزود:قریب به اتفاق پروژها ظرف مدت هشت ماه اجرا و به بهره برداری میرسند. 

فرمانده سپاه فتح استان به اجرای سه پروژه کشاورزی به ارزش چهل میلیارد تومان در شهرهای یاسوج و گچساران اشاره کرد و عنوان کرد:این پروژه ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با استفاده از ظرفیت سه شرکت بزرگ از تهران اجرایی شده است.

وی اظهار کرد:استان ما در حال حاضر در زمینه اجرای پروژه های عمرانی پیشتاز است و برنامه اقتصادی ششم که قرار است سال آینده شروع شود از سال گذشته و امسال در استان اجرایی شده است و سریع تر از برنامه در حال اجرا می باشد.

سردار بوعلی تحویل پروژه های اجرایی سپاه به مردم را از جمله ویژگی های پروژه های مورد بهره برداری توسط سپاه فتح استان عنوان کرد و افزود:هر آنچه قابلیت بهره برداری و تحویل به مردم باشد در اختیار مردم قرار میگیرد و این به عنوان هدفی است که سپاه دنبال میکند.


ارسال نظرات