مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تاکنون هزار نفر از مردم استان سمنان را در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق غربی کشور اعزام کرده ایم.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۸۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج، خداداد کاشفی گفت: از زمان برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور طی امسال موفق شدیم تا هزار نفر از مردم استان سمنان را مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه اعزام کنیم.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج)  استان سمنان ادامه داد: از این تعداد حدود 60 درصد را برادران و حدود 40 درصد را خواهران تشکیل می دادند.
 
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به غرب کشور مجددا کار خود را از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می کند افزود: معمولا اردوهای راهیان نور به غرب کشور چهار روزه برگزار شد و طی آن زائران راهیان نور استان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند.
 
کاشفی در ادامه به تعدادی از یادمان های استان کرمانشاه که مورد بازدید زائران سمنانی قرار گرفت اشاره کرد و افزود: از جمله مکان هایی که توسط زائران سمنانی مورد بازدید قرار گرفت می توان بازی دراز, مطلع الفجر, مرصاد, پادگان ابوذر, مرز خسروی و تپه الله اکبر را نام برد.
ارسال نظرات