مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: از از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ۱۰۷ طرح اشتغال از محل اعتبارات بانک ملت برای مددجویان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۸۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
فرید محبی در جلسه با مدیر عامل بانک ملت استان، ایجاد اشتغال و خودباوری دربین مددجویان را اولویت کار کمیته امداد دانست و گفت: خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد با ارائه تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغال زایی، یکی از مهمترین برنامه های این نهاد است. 
محبی با اشاره به اینکه ۳۰درصد از کل اعتبارات ابلاغی بانک ملت پرداخت شده، گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۰۷ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اجرا شده است.
وی اعتبار هزینه شده در این زمینه را ۱۵ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: امید است با همکاری بانک ملت بتوانیم مابقی اعتبارات را جهت ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان جذب کنیم.
محبی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان ۱۷ و هفت دهم است، خواستار همکاری و همراهی مجتمع های اقتصادی و بانکها دراین خصوص شد و گفت: تلاش ما این است که بستری برای حل مشکلات مددجویان فراهم کرده و آنها به سمت اشتغال روی بیاورند و با توانمندی و خودکفایی از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.
وی با تقدیر و تشکر از همکاری ها و تعاملات بین بانک ها و کمیته امداد، اظهار کرد: بانک‌ها به سهم خود حضوری خوب و فعال در برنامه های کمیته امداد داشته و دارند و همواره در راه کمک به پیشبرد اهداف این نهاد یاریگر ما بوده اند که امید است این همکاری ها توسعه یابد.
مدیرعامل بانک ملت استان در این نشست با بیان اینکه خدمات کمیته امداد برای دستگیری از نیازمندان قابل تقدیر است، گفت: ما وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در برنامه های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان همکاری کنیم. 
قوام دوستانی با اشاره به موفقیت طرح های اشتغال زایی کمیته امداد برای مددجویان، اظهار کرد: کمیته امداد در راستای اشتغال مددجویان اقدامات موثری انجام داده و در این زمینه نیاز هست که همه ادارات و بخصوص بانکهای عامل وارد عمل شده و مشکل اشتغال نیازمندان جامعه را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه سهمیه اختصاصی تسهیلات اشتغال بانک ملت برای مددجویان و نیازمندان نزدیک به ۲۵۰ طرح بوده، گفت: ۱۵۰ پرونده تکمیل و به شعب بانک دراستان معرفی شده و ۵۰ پرونده دیگر نیز تا پایان خردادماه معرفی می شوند. 
دوستانی به خدمات الکترونیک بانک اشاره کرد و افزود: تمامی زمینه ها را در این خصوص فراهم می کنیم تا به صورت مطلوب تری خدمات خود را ارائه دهیم.
 وی با بیان اینکه به منظور همکاری با کمیته امداد و کمک به مددجویان این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و آمادگی داریم تا همپای کمیته امداد در رفع فقر در استان قدم برداریم، اظهار کرد: برای مجموعه بانک ملت بزرگترین افتخار است که در راه ارائه خدمت به قشر محروم جامعه با کمیته امداد همکاری کند.
ارسال نظرات