خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کازرون گفت:

با خرید کالای ایرانی کارگر ایرانی سرکار می رود

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: با خرید کالای ایرانی، کارگر ایرانی سرکار می رود و چرخ اقتصاد مملکت می چرخد، ما باید دانش آموز را تشویق به خرید کالای ایرانی کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی امری است که نیاز به فرهنگ سازی دارد و بهترین ارگانی که می تواند آن را در جامعه نهادینه کند آموزش و پرورش است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: در بحث فرهنگ سازی مصرف، مثلا در بین کشورهای جهان یک از مسرف ترین کشورهای جهان  ایران است. در هر زمینه ای ما اسراف می کنیم، به طور مثال در مورد مصرف آب، به هرشخصی می گویی آب نریز، می گوید آیا آب نریختن من مشکل را حل می شود.

شرفی افزود: اگر ما در استفاده از وسایل صرفه جویی کنیم به چرخه داخلی کمک کرده ایم، به آیندگان کمک کرده ایم. ما باید روی فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در مدارس کار کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی خرید جنس ایرانی را باید به دانش آموز یاد دهیم و دانش آموز درک کند که با خرید کالای ایرانی، کارگر ایرانی سرکار می رود و چرخ اقتصاد مملکت می چرخد، ما باید دانش آموز را تشویق به خرید کالای ایرانی کنیم.

ایشان در ادامه بیان کرد: راه دیگر در اقتصاد مقاومی، قانع بار آوردن دانش آموزان است، که با این کار دانش آموز مقاوم بار می آید و به فکر آینده خود و دیگران است و مطلب دیگر اینکه باید برای دانش آموزان خود فرهنگ سره از ناسره را جا بیندازیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: حضار بدانید که باورهای هر شخص از دوران کودکی و نوجوانی شکل می کیرد و اگر این باور شکل گرفت هیچ کس نمی تواند آن را عوض کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها