خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخصیت‌های انقلابی به دنبال انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی هستند و نمی‌گذارند این دو از هم تهی شوند.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۱۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
  به گزارش خبرگزاری بسیج،سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی، که برای شرکت در نخستین سالگرد شهید عرصه روشنگری؛ حاج مهدی مطلبی به مدرسه معصومیه قم رفته بود، گفت: با انقلاب دوگانه ی انقلابی و غیر انقلابی شکل گرفت و غیر انقلابی ها از هر چه رنگ و پسوند انقلاب داشته باشد هراس دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: در برابر امیدواری انقلابیون نسبت به آینده، غیر انقلابیها پشیمانی از انقلاب و یاس به آینده را القا میکنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال انتقام از ملتی هستند که انقلاب اسلامی را انتخاب کردند، تصریح کرد: غیر انقلابی میخواهد ملتی را از انقلاب پشیمان کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در برابر اندیشه انقلابی که به استقلال یک ملت می اندیشد، غیر انقلابی خواهان استبداد است.

جلیلی با بیان اینکه غیر انقلابی به دنبال تردید و فتنه انگیری است، افزود: انقلابی به دنبال از خودگذشتگی، روشنگری، غبارزدایی و تبیین اسلام ناب محمدی است و غیر انقلابی به دنبال تحریف اسلام و ترویج اسلامهای بدلی است.

عضو شورای راهبردی خارجی با بیان اینکه غیر انقلابی به دنبال تهی کردن اسلام از انقلاب و انقلاب از اسلام است، تاکید کرد: انقلابی به دنبال انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی است.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود در توصیف انقلابی ها گفت: انقلابی ها کسانی هستند که کار متقن و محکم انجام میدهند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان شهید چمران، شهید احمدی روشن و شهید مطلبی را مصادیق انقلابی ذکر کرد و گفت: تفاوت انقلابی با غیر انقلابی آنجاست که انقلابی هزینه میدهد اما غیر انقلابی هزینه میکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترور شخصیت های انقلابی در اول انقلاب و ترور شخصیت انقلابیها در امروز، به خاطر ترس دشمن از منطق، کارآمدی و نفوذ آنهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها