فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به هجمه‌های فکری و فرهنگی غرب افزود: اجرای مراسم یادواره شهدا بیشترین تأثیر را در میان نسل جوان جامعه داشته و می‌تواند زیربنایی برای فرهنگ‌سازی و ترویج معروفات در جامعه باشد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۲۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

سرگرد پاسدار علی محمدی در مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده با تأکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان گفت: یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطاعت‌پذیری از امام است.

وی با اشاره به هجمه‌های فکری و فرهنگی غرب افزود: اجرای مراسم یادواره شهدا بیشترین تأثیر را در میان نسل جوان جامعه داشته و می‌تواند زیربنایی برای فرهنگ‌سازی و ترویج معروفات در جامعه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما به راه و آرمان شهدا نیازمند بوده و این مهم جز با تجدید عهد و میثاق با امام و شهدا و رهبری میسر نخواهد شد.

محمدی در ادامه یادآور شد: حضور پرشور مردم در این یادواره باعث قوت قلب و دلگرمی خانواده‌های شهدا بوده و نشان از عشق و ارادت این ملت به جامعه ایثارگری است.

وی خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم فلسفه و ماهیت جهاد و شهادت در راه خدا را در جامعه اسلامی تبیین و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: شهدا درس ولایتمداری و عشق و ایثار در راه کشور و ناموس و وطن را به ما آموختند و ما باید در سایه امنیت و آسایشی که به برکت خون شهدا نصیبمان شده در راه ولایت و صلابت کشور ایستادگی کنیم.

محمدی در ادامه یادآور شد: اگر ما رهرو واقعی شهدا هستیم باید در مقابل یاوه‎گویی‌ها و زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.

وی در ادامه افزود: هرکسی در هر جایگاه و منصبی باشد اگر بخواهد در مقابل ولایت ایستادگی کند پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهد کرد.

ارسال نظرات