"می گویند گزینه‌ها روی میز است، گزینه ما هم اقتدار نظامی ماست"
حجت‌السلام انصاریان گفت: نیروهای ارتش و سپاه در سه سطح دریایی، زمینی و هوایی شخصیت کاذب دشمن را شکستید، واجب شرعی است که در مقابل این گرگ‌های جهانی که حاضر به حق نیستند آمادگی دفاعی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین انصاریان در اولین یادواره شهدای مدافع حرم مسجد امام حسین(ع) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در اراک با اشاره به آیاتی از سوره بقره اظهار داشت: خداوند در آیاتی از سوره بقره می‌فرماید "یک معرفت کامل، عرفان جامع و علم فراگیر به آدم عنایت کردیم پس از اینکه باطن او را به این علم کامل و معرفت جامع آراستیم به او فرمان دادیم در زمین زندگی را آغاز کند، با شروع زندگی هدایت من از طریق دین من به سوی شما خواهد آمد"

وی افزود: این آیات به این معناست که با اسلام الهی یک زندگی سالم و خالی ازهر گونه خطری، آلودگی و زیان را آغاز کرده و در امان هستیم به این طریق از هرگونه غصه، ترس و واهمه، حسد و خوف در امان خواهیم بود.

این سخنران مطرح کشوری تصریح کرد: خداوند متعال از تمام عالم هستی و از درون علم بی‌نهایت خود با ارزش‌ترین گوهر را که اسلام است در همان شروع زندگی به آدم و هوا عنایت فرمود، بنابراین زندگی با اسلام و دینداری شروع شد و همین اسلام به تدریج به همه انبیاء الهی منتقل شد و در زمان رسول خدا(ص) به شکل خورشید کامل و جامع و به عنوان یک نعمت تام و کامل طلوع کرد.

حجت‌الاسلام انصاریان با اشاره به منشا بی‌دینی گفت: براساس آیات قرآن از ابتدا بی‌دینی وجود نداشته، کفر و شرک نبوده چراکه براساس آیات و روایات الهی اسلام الهی و علم به انسان عنایت شده است و تمدنی به تناسب همان زمان شروع شد در حقیقت زندگی با علم، ایمان، اخلاق و عمل صالح آغاز شده است.

وی فزود: بی‌دینی دو علت دارد یکی بد دینی عده‌ای سبب می‌شود تا بی‌دینی شکل بگیرد به این شکل که وقتی یک نفر چشم رد خانواده‌ای باز می‌کند و می‌بیند والدینش به آنچه که دین حکم کرده و می‌گویند معتقد نیستند و به آنچه که می‌گویند عمل نمی‌کنند بی‌دین می‌شوند.

این سخنران مطرح کشوری در ادامه با تاکید بر نقش تربیتی والدین گفت: والدین مراقب باشند بد دینی آنان فرزندان را بی‌دین نکند، متاسفانه در سال‌های اخیر از دو طایفه به شدت ضربه دیدیم یکی در قالب عمل فاسد یکی هم کسانی که چهره خود را در پشت دین پنهان می‌کنند و همین باعث دین گریزی می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاریان تصریح کرد: شروع بی‌دینی از بد دینی دینداران است، دیگری علت که باعث بی‌دینی می‌شود کبر خود فرد است وقتی کبر سبب شد که حرام‌ها را نپذیرند و به قول خودشان آزاد باشند و یک جمله را معتقدند اینکه نمی‌خواهیم مقید باشیم، متاسفانه تاخت و تازشان در عرصه‌های حرام زیاد شده است و دزدی‌های کوچک دیگر به شکل دزدی نفت، دزدی معدن و دزدی ناموس تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت: اینجا دینداران در مقابل بی‌دینان قرار گرفتند و دینداران در مقام اولیاء و انبیاء الهی به هدایت از طریق امر به معروف و نهی از منکر پرداختند ولی در مقابل بی‌دینان موضع گرفتند و در مقابل دین تسلیم نشدند و آزادی را که خود می‌پسندیدند علم کرده و به دنبال آن بر سینه زدند که ما آزادی خود را می‌خواهیم.

این سخنران مطرح کشوری بیان کرد: بی‌دین‌ها به تدریج رو به سلاح آوردند تا ریشه دینداران را بخشکانند چراکه هر ترفندی را برای رسیدن به مقصود خود به کار بستند به نتیجه نرسیدند وقتی دیدند زبانشان شمشیر پیروز در مقابل انبیاء الهی نشد حکم به سلاح و کشتن دادند.

حجت‌الاسلام انصاریان با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا پاداشی عظیم دارد گفت: خداوند فرمود"زمانی که بی‌دینان دست به انقطاع و جنگ با شما مبادرت می‌کنند شما آمادگی جهاد و دفاع پیدا کنید، جهادی که مقید به فی سبیل‌الله است.

وی جهاد را عبادت دانست و افزود: جهاد بایستی عبادت باشد، جهاد باید لوجه الله باشد؛ خداوند خود مژده داده به کسانی که از جان و مال خود در برابر دشمن می‌گذرند تا از دین دفاع کنند مژده بهشتی ابدی داده و دشمنان را که در مقابل دست به کشتار زده‌اند به غضب خود و آتش دوزخ گرفتار خواهند شد در حقیقت کشته شدن افراد دیندار ارزش است.

وی افزود: خداوند تاکید بر توسعه و ساخت سلاح برای دفاع کرده است و فرموده اگر برای به خاک نشاندن دشمن اسلحه به کار می‌برید ببرید و دائم اسلحه سازی خود را ادامه دهید اگر چنین نباشد راه و میدان برای دشمن باز می‌شود تا کمر شما را به خاک نشانند.

این سخنران مطرح کشوری تصریح کرد: کسانی که معتقدند موشک نمی‌خواهیم یا به دشمن نشان ندهیم خداوند خود تاکید دارد که اسلحه سازی شما باید ادامه داشته باشد و مرتب به دشمن نیز نشان دهید چراکه دشمن با دیدن قدرت سلاح شما جرات جنگ با شما را ندارد.

حجت الاسلام انصاریان افزود: پس از جنگ هشت ساله،جنگ فی سبیل اللهِ ملت ایران علیه کفر جهانی آغاز شد اگر این کار را نمی‌کردیم تا به امروز بارها به ما حملات سنگینی شده بود، اما می ترسند به ما حملاتی داشته باشند چراکه خودشان می دانند اگر دست به چنین اقدامی زنند بیشتر از ما صدمه و زیان خواهند دید.

وی یادآور شد: نیروهای ارتش و سپاه در سه سطح دریایی، زمینی و هوایی شخصیت کاذب دشمن را شکستید، واجب شرعی است که در مقابل این گرگ‌های جهانی که حاضر به حق نیستند اسلحه سازی داشته باشید.

این سخنران مطرح کشوری تصریح کرد: آنان که می‌گویند چرا موشک را به دشمن نشان دادیم باید بدانند که بایستی جلوی چشم سگ‌های هار این قدرت نظامی و دفاعی را نشان داد تا فقط واق واق کند از حمله ترس دارند و تنها پارس می کنند چند سالیست که مرتبا می گویند گزینه ها روی میز است، گزینه ما هم روی میز، در دریا و در آسمان است.

حجت الاسلام انصاریان با اشاره به لزوم جهاد در راه خدا گفت: اگر افراد بی‌دین، بی‌دین نمی‌شدند تکبر در برابر حق نمی‌کردند جنگی نمی‌شد البته اگر مردم دیندار واقعی بودند، زندگی در صلح و آرامش سپری می‌شد.

امروز حوزه‌های علمیه با سلاح قلم دشمن را به زانو درآورده‌اند

وی افزود: شهدا عند ربهم یرزقون هستند این همان خطی است که از اول آفرینش بشر تا به امروز باقی است، همانطور که امام حسین(ع) در شب عاشورا به یاران خود فرمودند "مرگ برای ما پلی است برای رسیدن به خدا" آگاه باشیم که شهدا میت نیستند.

این سخنران مطرح کشوری حضور در جبهه جنگ نرم را ضروری دانست و گفت: گاهی جنگ نیاز به اسلحه ندارد گاهی جنگ، فرهنگی است ماهواره‌ها، گوشی‌های تلفن همراه، تکنولوژی‌های رسانه ای هر روز علیه دین و ارزش‌های دینی ما فسفطه می‌کنند، در مقابل باید از سلاح قلم استفاده کرد و دشمن را به زانو درآورد.

حجت الاسلام انصاریان در ادامه گفت: امروز حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف با اسلحه قلم تمام دشمنان ایمان و اسلام را به زانو درآوده‌اند، وهابیت را به زمین کوبیدیم امروز وهابیت نمی‌توانند پاسخ ما را بدهند دست به دامن دروغ شدند و از طریق کانال‌های ماهواره‌ای خود دروغ می‌گویند.

وی افزود: به تصور خودشان من یک روحانی ساده بودم برای مناظره مرا دعوت کردند پذیرفتم که با بهترین و بزرگترین علمای وهابیت مناظره کنم نزدیک به دو ساعت با آن ها مناظره کردم و با استفاده از کتب خودشان ثابت کردم که وهابیت کفر است.

این سخنران مطرح کشوری تصریح کرد: در اسلام و قرآن چهار نوع جهاد داریم، یکی جهاد با سلاح، جهاد با قلم، جهاد با زبان و در نهایت جهاد با مال است با توجه به چهارمین نوع جهاد بایستی با پرداخت خمس مال خود به اسلام کمک کنیم اگر نیاز شد واجب است که کمک کنیم.

حجت الاسلام انصاریان به تلاش آل‌سعود برای اسلام ستیزی گفت: عربستان تا به امروز 82 بیلیارد دلار برای خاموش کردن چراغ اسلام و دین خرج کرده‌اند، چرا ما خرج نمی‌کنیم و عالمان ربانی و مدافع دین را قدردانی نمی‌کنیم اخرت چگونه جواب خواهیم داد؟ کسانی که شهید می‌شوند خدمت عظیمی به مردم دنیا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات