خبرهای داغ:
فرماندار اهواز گفت: مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان که قرار بود توسط شهرداری اهواز عصر یکشنبه در این شهر برگزار شود به دلیل نداشتن مجوز قانونی لغو شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
 فرماندار اهواز لغو جشن قهرمانی باشگاه استقلال خوزستان را از سوی فرمانداری و شورای تامین این شهرستان تکذیب کرد.
اسماعیل ارزانی بیرگانی یکشنبه شب به خبرنگار  بسیج گفت: هیچ درخواستی برای مجوز برگزاری این جشن از سوی شهردرای اهواز به فرمانداری نرسیده است و با توجه به اینکه برپا کردن مراسم بدون مجوز خلاف قانون است، از برگزاری آن جلوگیری شده است.
وی افزود: باشگاه استقلال خوزستان پیش از این، درخواست مجوز برگزاری جشن را به فرمانداری داده اما آن را پس گرفته بود.
ارزانی بیرگانی اظهار کرد: در صورت درخواست مجوز از سوی شهرداری، مانعی برای برگزاری جشن وجود ندارد.
یک مقام آگاه در شهرداری اهواز اما در این باره گفت: شهرداری اهواز درخواست مجوز برای برگزاری این جشن را 25 اردیبهشت به فرمانداری ارائه کرده است.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود: طی یک تماس تلفنی توسط شهردار اهواز و موافقت ضمنی فرماندار با این برنامه، تبلیغات شهری برای این مراسم نیز در سطح شهر انجام شد.
وی اضافه کرد: یکشنبه و بعد از تشکیل شورای تامین شهرستان، فرمانداری اهواز اعلام کرد که به این جشن مجوز برگزاری داده نمی شود.
وی همچنین گفت: پیش از این، باشگاه استقلال خوزستان با شهرداری مکاتبه کرده و درخواست برگزاری جشن را داده بود و این مراسم نیز در همین راستا تدارک دیده شده بود.
این مقام آگاه افزود: همه چیز برای برگزاری این جشن فراهم شده بود اما با مخالفت فرمانداری این مراسم لغو شد و به جای آن یک مراسم خصوصی برای تیم استقلال برگزار شد.
براساس این گزارش، جشن قهرمانی باشگاه استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور، قرار بود یکشنبه عصر توسط شهرداری اهواز، در ساحل کارون برگزار شود که امروز خبر لغو آن منتشر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها