خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهدای اطلاعات وعملیات نقش برجسته ای دردوران دفاع مقدس ایفا کرده و برگزاری یادواره ها می تواند به خوبی رشادت های این بزرگ مردان را به نسل جوان انتقال دهد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۴۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز یکشنبه در جمع رسانه های گروهی استان درحاشیه اولین یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه کربلا سپاه پاسداران که باحضور جمعی از فرماندهان سپاه از استان های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان برگزار شد اظهار کرد: دراین یادواره ها رشادت های بزرگ مردانی برای ما تداعی می شود که در دوران دفاع مقدس در حوزه اطلاعات و شناسایی نقش موثری در عملیات ها ایفا می کردند.
وی افزود: این شهدای والا مقام در صحنه های خون و شهادت حضور داشتند اما در مقابل دوربین های تلویزیون غایب بودند و همین امر باعث شد که مستندات زیادی از شهدای اطلاعات و عملیات در دسترس نباشد اما رشادت های این بزرگ مردان هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: این شهدا ستاره هایی در آسمان تقوا و اخلاص بودند که در جهت دفاع از میهن اسلامی ایران جان خود را نثار کرده و نگذاشتند بیگانگان یک وجب از خاک کشور را جدا کنند.
وی بیان کرد: درخوزستان نیز واحد اطلاعات وعملیات در دوران دفاع مقدس به مرکزیت مسجد جزایری اهواز و به فرماندهی شهید رمضانی تشکیل شد که این شهدای والا مقام نیز در عملیات های شناسایی مناطق مختلف جبهه ها نقش موثری داشتند.
نخستین یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه کربلا سپاه پاسداران روز یکشنبه باحضور سردار محمد باقری برادرشهید حسن باقری و معاون ارکان ستاد کل نیروهای مسلح، آیت الله موسوی جزایری و آیت الله حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان سپاه از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها