خبرهای داغ:
در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «عروج ملکوتی عالم وارسته حضرت آیت‌الله حاج سیدنورالدین طاهری شیرازی قدس‌الله نفسه الزکیه که عمر مبارک خویش را در تحصیل علوم اهل بیت علیهم‌السلام و نشر و گسترش آن و تربیت طلاب شایسته و جوانان مؤمن گذرانید، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

معلم‌له که سال‌ها از محضر اساتیدی بزرگ همچون آیت‌الله‌العظمی بروجردی و سایر مراجع بزرگ آن زمان فیض برده بود، خود نیز به تربیت و پرورش علمایی بزرگ توفیق یافت و بنیان‌گذار مدارسی در حوزه علمیه قم و تهران شد.

رحلت این عالم ربانی را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، مراجع بزرگوار تقلید، حوزه علمیه تهران، جامعه روحانیت شیراز و اهالی محترم سومین حرم اهل بیت(ع)، بیت شریف و مکرم طاهری، فرزندان آن مرحوم بالاخص برادر بزرگوارشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدمحی‌الدین طاهری تسلیت عرض کرده، غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاءالله را برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه حضرت احدیت مسئله می‌نمایم».
ارسال نظرات
پر بیننده ها