خبرهای داغ:

محموله ۳۴۸ کیلوگرمی تریاک در نی‌ریز متوقف شد‌

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از کشف یک محموله ۳۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرمی تریاک از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات تعقیب و گریز پلیس آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
سرهنگ عزیز برزگر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان عمده موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نی‌ریز از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متوجه شدند قاچاقچان قصد دارند از محورهای فرعی شهرستان نی‌ریز یک محموله موادمخدر را عبور دهند خاطرنشان کرد: با استقرار ماموران در طول مسیرهایی که احتمال تردد قاچاقچیان وجود داشت، یک دستگاه خودرو سمند متلق به اعضای این باند قاچاق شناسایی شد و زیر نظر قرار گرفت.

برزگر گفت: راننده خودر با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده دستگیر و در بازرسی از آن خودرو 348 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.    

انهدام باند جاعلان کلاهبردار در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و انهدام باند جعل اسناد املاک قدیمی که اقدام به تصرف عدوانی این املاک در شیراز می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ سیروس حیدری گفت: پرونده‌ای از مرجع قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شده که مفاد آن حاکی از آن بود که افرادی با شناسایی منازل قدیمی و دسترسی پیداکردن به اسناد این منازل، آنها را جعل کرده و به صورت عدوانی این منازل فوق را به تصرف خود در می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از انجام تحقیق از شکات، محل و پاتوقهایی که در آن محل‌ها متهمین حاضر و سوژه‌های خود را انتخاب می‌کردند شناسایی و تیم‌های تعقیب و مراقبت به آن پاتوق‌ها اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در ادامه چهره و قیافه مظنونان با همکاری شکات شناسایی و از بانک‌های اطلاعاتی استعلامات لازم انجام و بیوگرافی خانوادگی آنان استخراج و با تعقیب آنان در پاتوق‌های خود، منازل آنان شناسایی و مسیرهای رفت وآمد آنان نیز مشخص شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان به نام‌های "الف ر"، "س – پ" و "‌س – ن" شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اقرار و بیان کردند که ملک‌های قدیمی را شناسایی و با صاحبان آنان جهت انجام خرید و فروش مذاکره که با رویت مدارک مالکان از آنها کپی‌برداری انجام پس از جعل اوراق با توسل به زور ملک‌های فوق را تصرف می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به شناسایی 4  نفر از شکات، گفت: در بازرسی از متهمان دستگیر شده تعدادی اوراق و اسناد جعلی و همچنین یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ حیدری گفت: پس از تکمیل تحقیقات و کشف پیشدستانه جرائم از متهمان، آنها با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها