خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم خبرداد
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم گفت: تا پایان سال جاری باید هزار و 680 حلقه صالحین به این ناحیه مقاومت بسیج اضافه شود که در میان آنها 800 حلقه در مرحله جذب و دیگر حلقه‌ها در مرحله تثبیت و رشد باشند.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه صالحین به عنوان یکی از کارهای ارزشمند و مطلوب، در راه تکمیل بسیج قرار دارد، اظهارکرد: انسان‌سازی، کادرسازی، تربیت نیروی‌های جوان، متعهد و متخصص از اهداف تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

وی اضافه کرد: اکنون به صورت مستمر و به همت مسئولان رده‌های مختلف بسیج 750 حلقه متربیان در مقاطع مختلف سنی، 85 حلقه سرگروهان و 6 حلقه معرفت سرمربیان در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری سه اردو تفریحی آموزشی در سال جاری تصریح کرد: اردو شبکه صالحین با حضور سرمربی، مربی و سرگروه حلقه‌های معرفت امسال به صورت دو روزه در بیرون از شهر قم و اردو حلقه‌های ویژه با امتیاز برگزاری سه جلسه معرفتی در طول هفته، به صورت یک روزه و درون شهر قم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: حلقه‌های معرفتی نوع الف که در طول هفته یک جلسه معرفتی را برگزار می‌کنند به مدت دو روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

جوشقانیان از ویژگی‌های سه مرحله جذب، تثبیت و رشد حلقه‌های صالحین یاد کرد و ادامه داد: اکنون ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با همت برادران و خواهران بسیجی 100 حلقه را به مرحله رشد و 300 حلقه را به مرحله تثبیت رسانده است و تا پایان سال جاری باید هزار و 680 حلقه صالحین به مجموعه حوزه‌های تابعه این ناحیه مقاومت بسیج اضافه شود که در میان آنها 800 حلقه در مرحله جذب و دیگر حلقه‌ها در مرحله تثبیت و رشد باشند.
ارسال نظرات