خبرهای داغ:
کسب عنوان شایسته در رقابت‌های جام جهانی را دنبال می‌کنیم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی با بیان اینکه کسب عنوان شایسته در رقابت‌های جام جهانی را دنبال می‌کنیم گفت:تلاش می‌کنم تا شرایط بهتری برای فرنگی‌کاران فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۵۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
محمد بنا شامگاه شنبه در ضیافت شام استاندار فارس با اعضای تیم ملی کشتی اظهار داشت: در گذشته شرایط فراهم بود و من هم کار را با تیم ملی ادامه دادم اما گاه به اقتضای زمان، نظر افراد تغییر می‌کند.

وی درباره اظهارات اخیرش مبنی براینکه اگر شرایط مهیا نباشد بعد از جام جهانی کناره‌گیری می‌کند، خاطرنشان کرد: در آن زمان شرایط مقداری سخت بود و هر فرد بنا به شرایط صحبت می‌کند.

بنا با بیان اینکه هیچ‌گاه برای خودش بیش از آنچه به‌عنوان حقوق توافق شده است، چیزی نخواسته است، تاکید کرد: تمام تلاشش فراهم کردن شرایطی بهتر و مطلوب‌تر برای کشتی‌گیران تیم ملی بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: الآن تمام نگاهمان کسب عنوانی شایسته در رقابت‌های جام جهانی شیراز است و امیدواریم با نتایجی خوب این رقابت‌ها را به اتمام رسانده و آنوقت به المپیک فکر کنیم.

بنا با اشاره به اینکه همیشه مسئولان عنوان می‌کنند که اگر تیم در رقابت‌های جهانی یا المپیک مقام قهرمانی کسب کند، هدیه‌ای خواهند داد، گفت: من اعتقاد دارم آن هدیه‌ای که مسئولان می‌خواهند بعد از قهرمانی بدهند، الآن در اختیار تیم قرار داده و شرایط مطلوبی را برای کشتی‌گیران فراهم کنند.

وی شرایط موجود در خانه کشتی را مطلوب ندانست و گفت: بعد از چهار پنج ماه، عوض شدن محیط و برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.

بنا با قدردانی از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان فارس، گفت: میزبانی خوب شیرازی‌ها، روحیه‌ای مضاعف برای کشتی‌گیران ایجاد کرده است، از نظر ما دیده شدن زحمت بچه‌ها و حضور استاندار و مسئولان ورزش استان فارس در یک ضیافت شام، به لحاظ روحی تاثیر بسیار مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته به شیراز سفر نکرده بود، گفت: من با تمام وجود از شیراز لذت می‌برم، از میهمان‌نوازی و میزبانی بسیار خوب مردم و مسئولان شیراز لذت می‌برم و قدردان همه هستم و امیدوارم جام قهرمانی را به زیبایی تمام تصاحب کرده و به میزبانان خوبمان هدیه کنیم.

بنا شرایط اردو را به لحاظ فنی و تجهیزاتی نیز خوب ارزیابی و بیان کرد: شرایط خوبی فراهم شده، با آنکه مجموعه تختی کوچک است اما مشکلی نداریم و امکانات موجود در پایگاه قهرمانی هم مطلوب است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان فارس نیز به واسطه آماده کردن سالن ورزشی شهید دستغیب برای مسابقات جام جهانی، قدردانی و تاکید کرد: سالن آبرومندی در یک مدت کوتاه آماده شده است.

بنا در ادامه شرایط کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران را در کسب سهمیه المپیک خوب توصیف و تصریح کرد: فعلا جام جهانی را مرور می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: ان‌شاءالله توفیق این را داشته باشم و همانگونه که قبلا هم گفته‌ام برای آینده شش ساله تیم ملی برنامه‌ریزی کرده و همراه این تیم باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها