خبرهای داغ:
از جمله خدمات شهری در هر شهرستانی جابجایی امن مسافران برون شهری است که باید توسط شرکت‌های تایید شده مسافربری صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۶۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

 شاید از دید یک مسافر بتوان گفت ترمینال یا همان پایانه مسافربری هر شهر نشان دهنده نوع مدیریت اجرایی در آن شهر است.

از جمله خدمات شهری در هر شهرستانی جابجایی امن مسافران برون شهری است که باید توسط شرکت‌های تایید شده مسافربری صورت گیرد.

همه ما شاهد این هستیم که ماشین‌های سواری شخصی بدون هیچ گونه نظارتی اقدام به جابجایی مسافران می کنند که در این بین امنیت جانی و مالی برای مسافران وجود ندارد که این وضعیت برای مردم و مسافران قابل تحمل نیست.

روی صحبت ما با مسافرکش های نبش خیابان شهرداری است که با وجود بهره برداری پایانه مسافربری برون شهری جنب پست مرکزی همچنان نبش این خیابان اتراق کردند ، بر بی نظمی شهر افزودند و صدای ساکنین این منطقه که از وضعیت نابسامان مسافرکش ها رنج می برند را درآورند.

هر چند طی دو سال گذشته پایانه برون شهری صیدون ،هپرو و میداوود به بهره برداری رسید اما مسافرین و رانندگان از آن استقبال نکردند و در حال حاضر به صورت تعطیل می باشد.


رمضانی عضو شورای شهر در این خصوص اظهار داشت : در بحث پارکینگ و احداث ترمینال ها وظیفه شهرداری ایجاد فضا و تامین زیرساختها است ،که در مورد ترمینال برون شهری باغملک شهرداری با همت بخش خصوصی سازی کار خود را انجام داد و با حضور فرماندار وقت هم افتتاح  شد.
وی بیان کرد : چون عامل قدرتمندی پشت این قضیه نبود لذا رانندگان خاطی به پارکینگ نرفتند که شهروندان به تبع آن به آنجا مراجعه کنند.

رمضانی تصریح کرد : این موضوع همت نیروی انتظامی ، فرمانداری و راهنمایی و رانندگی را تحت عنوان شورای ترافیک   می طلبد که الزام کند رانندگان و مسافربرها به محل خود بروند.

اما اینکه روزانه خیابان های کم عرض شهر توسط ماشین های مسافربر مسدود می شود تنها گوشه ای از این معضل است ، مسافرکشی ماشین‌های سواری شخصی ، نبود پایانه مسافربری برون استانی و مراجعه شهروندان برای سفرهای برون استانی به پایانه های دیگر شهرها از دیگر مشکلات بحث مسافربری شهرستان باغملک است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها