فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم هدف برگزاری یادواره های شهدا را تربیت سرباز برای امام زمان (عج) و پاسداری از انقلاب اسلامی خواند .
کد خبر: ۸۶۷۷۳۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و بسیجیان روستای هاشم آباد و سلیم آباد هرات جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره تنها شهید عملیات بیت المقدس شهرستان خاتم در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد .

ناحیه ماومت بسیج خاتم در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روستای هاشم آباد و سلیم آباد را گرامی داشت و افزود: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان ، ایثارگران و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است . وی در ادامه هدف از برگزاری یادواره های شهدا را تربیت سرباز برای امام عصر ( عج ) و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عنوان کرد .

در ادامه در خصوص زمان برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت مالک اشتر هاشم آباد و سلیم اباد هرات بحث و تبادل نظر شد .

گفتنی است شهید جلیل سلیم آبادی تنها شهید عملیات بیت المقدس در جریان آزاد سازی خرمشهر در شهرستان خاتم می باشد که هر ساله در سالروز فتح خرمشهربه همت پایگاه مقاومت مالک اشتر روستای هاشم آباد و سلیم آباد هرات یاد و خاطره این عزیزان در مراسمی گرامی داشته می شود .


ارسال نظرات