خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ویژه اصناف در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۷۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

سیدمحمود هاشمی در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ویژه اصناف که در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز این استان تشکیل شد اظهار داشت: باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بابیان اینکه کسبه، تجار و بازاریان در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند خاطرنشان کرد: سال‌هاست در نام‌گذاری‌های سال، اقتصاد مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار داشته و سال گذشته را با اقتصاد مقاومتی آغاز کردیم، اما امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام سال قرارگرفته که این اقدام و عمل وظیفه سنگینی را بر دوش ما می‌گذارد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم اتاق اصناف مرکز استان فارس تحقق شعار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و آموزشی است که امروز در این همایش روسای اتحادیه‌های صنفی با راهکارهای مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آشنا شدند.

هاشمی تأکید کرد: هر اتحادیه صنفی در تحقق شعار سال نقش پررنگ و تاثیرگذاری برعهده دارد که تلاش شد با هدف مشترک و هماهنگی لازم اتحادیه‌های صنفی در این راه گام بردارند و افق روشنی در این مسیر ترسیم شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در پایان با برشمردن 10 محور اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی از روسای اتحادیه‌های صنفی خواست نسبت به این موضوعات تمرکز ویژه داشته باشند و برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای تحقق و اجرایی شدن آن‌ها تدوین و ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها