خبرهای داغ:
فرماندار مرودشت:

سپاه و بسیج پیشتاز در تمام میدان‌ها است

فرماندار مرودشت گفت: نیروی مقاومت بسیج و سپاه با الهام گرفتن از دوران هشت سال دفاع مقدس پیشتاز و پیش‌قراول و مدافع نظام و انقلاب در تمام میدان‌ها است.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۷۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

ماشاءالله حیدرزاده که به‌اتفاق جمعی از کارکنان فرمانداری به دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت رفته بود با تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت‌های این ماه، به نقش بسیج و سپاه در تأمین امنیت عمومی، دفاع از مرزها و سازندگی کشور پرداخت و اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در اکثر مأموریت‌های این شهرستان با الهام گرفتن و بهره‌گیری آموزه‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس پیشتاز و پیش‌قراول بوده و همیشه دل در گرو توسعه و رونق مرودشت دارند.

وی از تکفیری‌ها و سلفی‌ها به‌عنوان دست‌نشانده کشورهای اجانب و سلطه‌جو و همچنین خطر جدی برای مسلمانان جهان و کشور ما یاد کرد و افزود: اگر ما توان دفاعی خود را تقویت نکرده و در خارج از مرزها به دفاع از اسلام و حمایت از کشورهای اسلامی نپردازیم و دشمنان را در نطفه خفه نکنیم، مرزهای ما به‌شدت مورد هجمه آنان قرار خواهد گرفت.

حیدرزاده همدلی و همراهی مسئولان این شهرستان را گامی برای رفع موانع و مشکلات مردم و رونق اقتصادی عنوان کرد و به اهمیت اجابت مردم و مسئولان در تبیین شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) و منویات مقام معظم رهبری پرداخت و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باید خالصانه، بی‌ریا و صادقانه باشد.

علی‌محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه پیش‌درآمد ماه پرفیض و بابرکت رمضان را شعبان عنوان کرد و بیان داشت: اگر بدون درک ماه شعبان به استقبال رمضان برویم در واقع خودمان را تحمیل کرده‌ایم.

محمدی بسیج و سپاه را مدافع حقیقی و واقعی رهبر، انقلاب، نظام و مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی دانست و از همدلی و هم‌زبانی مسئولان و مردم به‌عنوان راهکار ناکام گذاشتن دشمنان یاد کرد و افزود: همیشه و در هر حال تهدید و تعدی دشمن را باید جدی بگیریم و اگر حول محور ولایت حرکت کنیم و ضمن آمادگی لازم همیشه هشیار و بیدار باشیم دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

وی خودسازی و تقویت درون و ایجاد وفاق و همدلی را راهی برای توسعه همه‌جانبه کشور و تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: کاهش فشارها و تحمل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و سیاست‌گذاری در عدم تأثیر آن بر اقتصاد و فرهنگ ما نیازمند عمق‌بخشی داخلی و هویت‌بخشی به ‌نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت از ارائه طرح و پیشنهاد برای منطقه کامفیروز به مقامات بالادست به‌عنوان قطب تولید میوه (سیب و به) خبر داد و افزود: منطقه کامفیروز به لحاظ تولید انبوه سیب و موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوایی مناسب بهترین منطقه برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های فرآوری و عمل‌آوری می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های حمل زمینه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باشد.

وی بیان داشت: خشک‌سالی‌ها و کاهش بارش‌ها و نزولات جوی و آسمانی در سال‌های گذشته موجب محدودیت کشت برنج در منطقه کامفیروز شده که چنانچه چاره‌ای نیندیشیم و کشت‌ها و مشاغل جایگزین معرفی و حمایت نشود مردم این مناطق در سال‌های پیش رو با مشکل اقتصادی و معیشت برخورد خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار