خبرهای داغ:
هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان از تاریخ 28 تا 31 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در محل پل شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، گفت: این نمایشگاه با مشارکت 100 شرکت از استان های اصفهان، تهران، یزد، مازندران، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان و نمایندگی سفارت های تایلند، مالزی، الجزایر، اندونزی و فنلاند در متراژ 7500 مترمربع در قالب 3000 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار می شود و شرکت کنندگان به ارایه جدیدترین و پرجاذبه ترین توانمندی های خود در زیرگروه های مختلف صنعت گردشگری می پردازند.

رسول محققیان افزود: مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه هایی چون خطوط هوایی، آژانس ها، هتل ها، شرکت های سرمایه گذاری گردشگری، انجمن ها، اتحادیه ها و مؤسسات آموزشی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: در سالن سوم نمایشگاه نیز سازمان های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری، مرکزی و مازندران حضور یافته و به ارایه گزارش عملکرد، برنامه ها، اهداف و خدمات خود می پردازند. همچنین فعالان رشته های صنایع دستی مانند نمدمالی، زری بافی، ملیله سازی، گلیم بافی، قلم زنی، مینا کاری، قلمکاری و سفال نیز در این نمایشگاه حضور فعالی خواهند داشت و در بخشی از سالن سوم به عرضه آثار هنری خود می پردازند.

به گفته وی، افزایش تعداد شرکت کنندگان و استقبال بیشتر هتل ها نسبت به دوره قبل، از نکات ویژه نمایشگاه امسال است. همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه سه همایش شامل معرفی تعدادی از برنامه های گردشگری در ساعت 13 تا 16 روز 30 اردیبهشت، مثبت اندیشی و زندگی شاد در ساعت 19 تا 20 روز 30 اردیبهشت و چالش ها و فرصت های پیش روی گردشگری سلامت ایران در ساعت 16 تا 17:30 روز 31 اردیبهشت برگزار می شود.

گفتنی است جامعه آژانس داران کیش، مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان، مرکز خلاقیت و نوآوری شهر خلاق وابسته به شهرداری اصفهان، شبکه اطلاع رسانی شهر، گروه هتل های پارسیان، گروه هتل های هما، شرکت توسعه گردشگری ایران، بیمارستان تخصصی عسگریه، بیمارستان سعدی اصفهان، سیتی سنتر فولاد شهر، شرکت تعاونی دهکده گردشگری اسفرجان و پژوهشگاه شاخص پژوه از جمله مشارکت کنندگان شاخص داخلی این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان و متخصصان حوزه سیر و سفر و صنعت گردشگری می توانند از هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در ساعات 16 تا 22 روزهای مذکور بازدید به عمل آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها