رئیس گروه تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست:
رئیس گروه تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که ۲۵ درصد از منشاء ریزگردهای داخلی تالاب جازموریان است و سازمان محیط زیست توجه ویژه‌ای به آن دارد.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۳۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آرزو اشرفی زاده اظهار داشت: متاسفانه جازموریان تا کنون دور افتاده واقع شده و توجه چندانی بدان صورت نگرفته که تبدیل به یکی از منشاءهای ریزگرد در کشور شده است.

وی ادامه داد: نامه نگاری برای بهبود وضعیت جازموریان با وزارت نیرو انجام گرفت تا شورای هماهنگی تشکیل شود و جازموریان جزء حوزه‌های آبریز محسوب شود که خوشبختانه کمیته تخصصی دشورای عالی آب مصوب کرد تا هماهنگی‌های لازم در این باره انجام پذیرد.

رئیس گروه تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: قرار بر این شد تا برنامه مدیریتی تدوین شود و همه دستگاهها در جهت احیاء کل حوزه و به‌ویژه جازموریان توجه کنند.

اشرفی زاده تصریح کرد:‌ برنامه مدیریت جامع را برای جازموریان دنبال می‌کنیم و استانداری کرمان و همچنین استانداری سمنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اهتمام همه دستگاهها برای بهبود وضعیت جازموریان و توجه ویژه مردم و مسئولان شاهد کاهش مشکلات این تالاب برای کشور باشیم چرا که یکی از منشاء ریزگردهای جازموریان است.

ارسال نظرات