خبرهای داغ:
در آیین تجلیل از برترین‌های طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف و امورخیریه از مریم سیاهکالی مرادی، نخبه ۱۴ ساله قزوینی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: آیین تقدیر از حافظان برتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن که ۲۳ اردیبهشت ماه، همزمان با نخستین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا گردید، و از مریم سیاهکالی مرادی نخبه و حافظ ۱۴ ساله قرآن کریم استان قزوین تجلیل شد.

وی افزود: هر ساله در ایام برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از چندین حافظ برتر که در طرح ملی تربیت حافظان قرآن حضور فعال‌تری داشته و جزءهای بیشتری از قرآن را حفظ کردند و نیز در سن نوجوانی قرار دارند، تجلیل می‌شود.

رئیس طرح تربیت حافظان قرآن اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: امسال هم ۱۴ نفر از این حفاظ بر اساس استعلام استانی و راستی آزمایی‌های صورت گرفته، انتخاب شدند و ملاک انتخاب این افراد، حفظ قرآن در قالب طرح ملی تربیت حافظان قرآن و همچنین تأیید صحت حفظ آنها می‌باشد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها