مسئول اجرایی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه استان اردبيل، رتبه اول فراخوان هفته قرآن و عترت استان در بخش مقالات علمي- تخصصي را كسب كرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، تقی قاسمی خادمی توانست با مجموعه‌ 20 مقاله علمي- تخصصي در حوزه مطالعات ميان‌رشته‌اي قرآن و علوم جانوري، لوح تقدیر و جایزه رتبه نخست را از آن خود کرد.

این مقالات که در خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) وابسته به جهاددانشگاهي منتشر شده است در آينده به صورت کتاب در اختيار علاقه‌مندان حوزه مطالعات ميان‌رشته‌اي قرآن قرار خواهد گرفت.

در لوح تقدير اهدايي آمده است: اکنون که به لطف الهی و تلاش سترگ خود در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر خود وظیفه می‌دانم از حضور و کسب رتبه اول در رشته مقالات در فراخوان هفته قرآن و عترت استان اردبیل تقدیر و تشکر نمایم. امید آن می رود که در سایه لطف بیکران حضرت ولیعصر(عج) در جهت ترویج و نشر فرهنگ قرآنی همواره موفق و سربلند باشید.

گفتنی است برای فراخوان هفته قرآن و عترت استان اردبيل که از 12 تا 18 ارديبهشت سال جاري توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به‌ اجرا درآمد بيش از 700 اثر قرآني در 8 رشته به محل دبيرخانه ارسال شده بود.

ارسال نظرات