برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی به نام شهید والامقام سردار قاسم مدهنی در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در منطقه سپیدشت برپا شد .
کد خبر: ۸۶۷۷۴۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ نبی‌اله شمس بیرانوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت ماه شعبان و یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایری کشور در لرستان، بیمارستان ثابتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مساعدت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در سپیدشت برپا می‌شود.
وی افزود: با توجه به برگزاری یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایری کشور در لرستان این بیمارستان روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت یک روز برپا می‌شود؛ این بیمارستان شامل فوق تخصص زنان وتخصص اطفال، عفونی، داخلی، قلب، زنان، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، گوش وحلق وبینی، رادیولوژی، چشم، جراح داخلی، جراح مغز و اعصاب،  دندانپزشکی و پزشک عمومی است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: در این بیمارستان، کارشناسان مامایی، پرستاری، مشاوران بهداشت، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با بیماری‌هایی مانند تب مالت، سل و بیماری‌های عفونی شایع و نیز کارشناسان فرهنگی و دینی، حضور خواهند داشت.
شمس بیرانوند، با بیان اینکه این بیمارستان در بخش محروم پاپی به مرکزیت سپیدشت که به نوعی محل تولد سردار شهید قاسم مدهنی بوده برگزار می‌شود، تصریح کرد: اطلاع رسانی برای برپایی این بیمارستان توسط شبکه و دفتر بسیج جامعه پزشکی و بهورزان منطقه انجام شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این بیمارستان در روز دوشنبه، از خدمات آن بهره‌مند شوند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: همزمانی برگزاری این یادواره با ماه شعبان ما را بر آن داشت که با بنیاد مهدویت هماهنگی‌هایی به عمل آوریم تا کارشناسان و مربیان تخصصی مهدویت، درصورت حضور همراه در بیمارستان ثابت به سپیدشت اعزام شوند و بسته‌های فرهنگی نیز به مردم این مناطق اهداء شود.
وی گفت: اعزام متخصصین و تیم‌های بهداشتی و درمانی که به مناسبت بزرگداشت مقام ۱۰ هزارشهید عشایر کشور و با محوریت سردار شهید قاسم مدهنی صورت می‌گیرد از محل میعادگاه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس پادگان امام حسین (ع) لرستان خواهد بود .


ارسال نظرات