عضو شورای اندیشه و همفکری بسیج ورزشکاران تربت حیدریه:
عضو شورای اندیشه و همفکری بسیج ورزشکاران تربت حیدریه پیش بینی کرد، امسال بیش از 1000 ورزشکار در 23 رشته ورزشی در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ساماندهی شوند.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
 به گزارش خبرنگار بسیج تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عصر روز گذشته در نشست ساماندهی طرح اوقات فراغت تابستان افزود: ثبت نام رشته های ورزشی مختلف طرح اوقات فراغت از ۲۰ خرداد آغاز می شود و موفقیت در این طرح مستلزم مشارکت همه دستگاه‌های مربوطه و مسئولان امر را می طلبد.

وی به آمار تقریبی این طرح در سال گذشته اشاره کرد و افزود: یکهزار ورزشکار سازمان یافته در ۲۳ رشته ورزشی فعال در اوقات فراغت در حوزه های مختلف اداره ورزش و جوانان،آموزش و پرورش،بسیج و هلال احمر حضور داشتند.

امینی برافزایش این آمار در سال جاری با برنامه ریزی ،تعاملات و تبلیغات هرچه بیشتر تاکید کرد و گفت: در طرح اوقات فراغت مهمترین رویکرد استعداد یابی در ورزش و توسعه ورزش قهرمانی وقهرمان پروری است، زیرا تابستان بهترین زمان در جهت شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی می باشد و از این فرصت به عنوان بهترین زمان صید ورزش در طول سال باید بهره مند شویم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اذعان کرد: بیمه ورزشی ورزشکاران و اماکن ورزشی، استفاده از مربیان دارای کارت و مجرب در آموزش، رعایت ظرفیت متناسب با فضاهای مورد استفاده و رعایت نرخ نامه مصوب ارسالی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، توجه ویژه به حضور و جذب بانوان در رشته های مختلف ورزشی، معرفی نخبگان ورزشی و حمایت از آنها، انعقاد تفاهم نامه با ادارات جهت استمرار تعاملات ورزشی و استمرار و تداوم کلاسها در طول سال از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در ساماندهی طرح اوقات فراغت تابستان بشمار می رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها