مسئول آماد و پشتیانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

هدف اصلی اقتصاد مقاومتی خودکفایی و تکیه به منابع داخلی است

مسئول آماد و پشتیانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: هدف اصلی اقتصاد مقاومتی خودکفایی و تکیه به منابع داخلی است.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، باوقار مسئول آماد و پشتیانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان در رابطه با اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد:  هدف اقتصاد مقاومتی خودکفایی و اتکا به قابلیت‌های درونی کشور است، زیرا وقتی کشورمان از نظر تسهیلات نظامی، فناوری‌های صنعتی، دستاوردهای علمی و تحقیقات هسته‌ای به درجاتی رسید و به پیشرفت‌هایی نائل شد نوع نگاه ابرقدرت‌ها و کشورهای دنیا هم نسبت به ما تغییر کرد.

وی، تصریح کرد: مبانی که مقام معظم رهبری درباره  اقتصاد مقاومتی مطرح کرد‌ه‌اند، پیرامون خودکفایی کشور و به منظور دسترسی به استقلال اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی، افزود: نظام جمهوری اسلامی برای اینکه بتواند در فضای بین‌المللی مسیرش را درست طی کند تنها راهش استقلال و خودکفایی است و برای رسیدن به این مهم باید بر توانمندی‌های داخلی تکیه شود.

وی، افزود: خوشبختانه سرزمین پهناور ایران تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی را در اختیار دارد و با تکیه بر سرمایه‌های داخلی می‌‌توان به آن اهداف رسید.

با وقار یادآور شد: در سال 95 با توجه به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تلاش ما بر این است که در زمینه آماد و پشتیبانی خودکفا و بی نیاز از منابع بیرونی باشیم  و از برون رفت منابع سازمانی جلوگیری نماییم، در همین راستا در نظر داریم با ایجاد تعمیرگاه تخصصی خودرو، جذب و آموزش بسیجیان برای همین تعمیرگاه هم برای بسیجیان ایجاد اشتغال نموده و هم بی نیاز از تعمیرگاه های بیرون از سازمان باشیم.

ارسال نظرات