به مناسبت هفته جوان:

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک برگزار شد.

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک و اعضاء ستاد در فرمانداری اراک برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۷۷۵۶۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

در این جلسه معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری گفت : باید باایجاد فضای شادونشاط آوردرچارچوب قوانین نظام،شرایط جذب جوانان را به سمت وسوی فضای سالم مهیا کردچراکه جوانان نیازمند فضای سالم ونشاط آورهستند.

حمیدرضا فراهانی افزود :همه دستگاه های مرتبط با مسائل فرهنگی و ورزشی باید برای تابستان وزمان فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کارشناسی انجام دهند.

وی افزود:روحانیت درمناطق حاشیه نشین بااستفاده ازفضای مساجد می تواند درپرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و سالم سازی محیط زندگی جوانان وخانواده ها با ابتکارعمل موثرواقع شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با ارایه گزارشی از چالش ها و معضلات اجرایی برنامه های فراغتی شهرستان اراک گفت : تلاش برای اطلاع رسانی بهتر ،به روز رسانی شیوه های نظارتی و توجه به نیازهای فراغتی نوجوانان .و جوانان از اهم موضوعاتی است که باید در زمینه برگزاری اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد .

عابد حقدادی با اشاره به اجرای بسته کامل نظارتی و ارزیابی برنامه های فراغتی که سال گذشته با ارزیابی قریب به 140 پایگاه فراغتی در سطح شهرستان اراک برگزار شد گفت :اعلام دقیق برنامه های فراغتی ،توجه به نیازهای منطقه ای و توجه به استمرار درآموزش های دوره فراغت می تواند به بهبود برنامه های فراغتی در سال جاری کمک شایان کند .

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک در ادامه به برنامه های گرامیداشت هفته جوان اشاره کرد و گفت: اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک برای این هفته برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که دیدار مستقیم سمن های جوانان با فرماندار محترم اراک ،برگزاری مجمع عمومی چند تشکل جوانان ،آغاز مرحله دوم اجرای طرح الف ویزه آموزش های پیش از ازدواج و پس از ازدواج جوانان و همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با شعار جوان ،نشاط اجتماعی ،ورزش و محیط زیست از اهم برنامه های هفته جوان در اراک است .

گفتنی است از 27 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه همزمان با ایام میلاد با سعاد حضرت علی اکبر (ع) هفته جوان نامگذاری شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار