رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با حضور در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان حضرت رقیه اراک توسعه ورزش مدارس را یکی از مهمترین مولفه های ورزش همگانی وحرفه ای دانست .
کد خبر: ۸۶۷۷۵۷۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

عابدحقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان حضرت رقیه اراک که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم برگزار شد : ضمن عرض تبریک به جامعه تعلیم و تربیت و زحمت کشان این عرصه از برگزاری این المپیاد ها اعلام حمایت کرد ، توسعه ورزش مدارس را یکی از مهمترین مولفه های مهم ورزش همگانی  و قهرمانی دانست و اظهار داشت: می بایست با حمایت همه جانبه مسئولین استان و شهرستان به این بخش توجه بیش از پیش شود.

دبیر شورای ورزش شهرستان اراک افزود: همانطور که در کشور های توسعه یافته شروع فعالیت های بدنی هدفدار از مدارس آغاز میگردد و ورزش قهرمانی و حرفه ای از این بخش نشات می گیرد به همین علت توجه به ورزش مدارس و ورزش کارگری از الویت های مهم در سند راهبردی ورزش اراک است که در سال ۹۵ جهت عملیاتی شدن آن اقدامات خوبی را انجام خواهیم داد.

وی همچنین گفت: توسعه ورزش همگانی یکی از راهکارهای مهم افزایش امید در جامعه است لذا اتخاذ تدابیر لازم در این راه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

حقدادی در پایان گفت: امیدواریم تمامی مدیران و مسولین و اهالی ورزش و بزرگان ما را در این راه یاری نمایند.

گفتنی است رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ضمن اهدا تجهیزات ورزشی به این مرکز اموزشی از دبیر ورزش فعال و مدیر ورزشی دبستان تشکر و تقدیر نمود.
ارسال نظرات