استاندار سمنان تأكيد كرد؛

لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بانک خصوصی و دولت به منظور گره گشایی از مشکلات مردم

استاندار سمنان در دیدار با مدیران بانکهای خصوصی استان بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بانکهای خصوصی و دولت به منظور گره گشایی از مشکلات مردم تاکید کرد .
کد خبر: ۸۶۷۷۵۷۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

 به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز در دیدار با مدیران بانکهای خصوصی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بانکهای خصوصی و دولت به منظور گره گشایی از مشکلات مردم تأکید کرد.

وی افزود: مردم در سفر ریاست جمهوری درخواستهایی مبنی بر ارائه تسهیلات ارزان قیمت داشتند و نسبت به کمکهای دولت امیدوار بودند؛ بنابراين ما باید تمام توان خود را بکار ببریم تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همه ما باید برای رضای خدا و رضایتمندی مردم با نیت و هدف پاسخگویی مثبت گام برداریم.

خباز اذعان داشت: ارتباط دولت و بخش خصوصی از جمله بانکهای خصوصی باید قوی تر و عمیق تر باشد تا با رساندن خدمات بهتر به مردم امید و نشاط در کشور افزایش یابد و آثار مثبت آن نیز در جامعه مشهود باشد.

همچنین در این جلسه همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز از 62 هزار در خواستهای مردمی خبر داد و گفت: از این تعداد 58 هزار درخواست مبنی بر ارائه تسهیلات ارزان قمیت است که امید است با تلاش بانکهای دولتی و خصوصی بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را مرتفع كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار