مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج ":
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم یکی از ویژگی‌های مهم روابط عمومی‌ها است، بیان داشت: روابط عمومی‌ها باید با ابزارهای نوین اطلاع رسانی به خوبی آشنا باشند.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۸۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رمضانعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در ایران با گرامیداشت گروه بزرگی از خدمت گذاران این عرصه، یعنی روابط عمومی ها گره خورده است. آنان که به تعبیری قلب تپنده اداره و سازمان خود هستند و حضورشان نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف هر مجموعه و یا سازمانی دارد.

وی ادامه داد:  بدون شک ارتباط مستمر و موثر این فعالان عرصه اطلاع رسانی با اصحاب رسانه، یکی از مهم ترین ملاک های ارزیابی عملکرد آنان به شمار می رود و از سوی دیگر، مدیران موفق نیز همواره از حضور روابط عمومی های پرتلاش در کنار خود بهره برده اند. روز ارتباطات بهانه ای است تا دست کم یک روز در سال روابط عمومی ها ،خود موضوع خبر و گزارش خبرنگاران باشند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه خدمت رسانی به مردم را یکی از ویژگی های اصلی روابط عمومی ها دانست و گفت: کسب عناوین مختلف دستگاه ها زمانی معنا دار است که روابط عمومی ها کارهای برون سازمانی خود را به خوبی انجام دهند تا مردم بتوانند نتیجه اقدامات انجام شده را به خوبی احساس کنند.

وی با تأکید بر این که روابط عمومی ها باید با ابزار های نوین اطلاع رسانی به خوبی آشنا باشند، افزود: امروزه با تغییر ابزارهای زندگی و افزایش سرعت در کارها، ذهن انسان ها نیز به سرعت اخبار و اطلاعات را دریافت کرده و به دنبال کوتاه ترین راه برای رسیدن به مطلب مورد نظر است؛ بنابراین باید علاوه بر استفاده از شبکه های مجازی، سعی در نوشتن اخبار به صورت کوتاه و چکیده باشد.

وی همچنین کار روابط عمومی سپاه و بسیج را متمایز از دیگر روابط عمومی ها خواند و ابراز داشت: خدمت در این نهاد مقدس ، تفاوت های بسیاری با دیگر سازمان ها و ادارات دارد؛ چرا که تمام آن ها به نوعی بسیجی هستند و خود را وابسته به این نهاد می دانند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه، با اشاره به حضور تمام اقشار جامعه در بسیج اضافه کرد: مردم حضور بسیج را در همه مواقعی حیاتی و حساس کشور و میهن اسلامی ایران که احساس شده فقط سپاه و بسیج می تواند در این عرصه وارد شود و اقدام انقلابی نماید را به وضوح دیده اند و خدمات این نهاد مقدس را از نزدیک لمس کرده اند.

مرادی همچنین در خصوص سوالی مبنی بر انتظارات خود از فرماندهان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی این گونه پاسخ داد: توجه فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این مورد بسیار نمونه و مثال زدنی است و گواه آن قرار گرفتن اتاق روابط عمومی در کنار اتاق مسئول نمایندگی است.

وی با اشاره به حجم زیاد اخبار این نهاد مقدس در مقایسه با دیگر سازمان ها ابراز داشت: روابط عمومی سپاه و بسیج همواره با کم ترین امکانات، بیشترین تعداد مراسمات و فعالیت ها را پوشش داده و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار می رساند.

مرادی یکی از ویژگی های روابط عمومی های موفق را داشتن ارتباط خوب با خبرنگاران عنوان کرد و گفت: توجه به این امر، یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت در انجام وظایفی است که بر دوش فعالان عرصه ارتباطات نهاده شده است.

وی ادامه داد: مسئول روابط عمومی موفق نیز افرادی هستند که با حفظ ارتباط مستمر خود با رسانه ها، خدمات انجام گرفته را به گوش مردم ولایتمدار و شهید پرور برسانند.

مرادی روز 27 اردیبهشت را فقط بهانه ای دانست تا در این روز رسانه ها از فعالیت های یک ساله روابط عمومی ها که برغم مشکلات زیاد، با روی گشاده پذیرای خبرنگاران بوده و همه امکانات لازم را برای فعالیت آنها فراهم می کنند، تقدیر شود چرا که اگر روابط عمومی ادارات و نهادها نبودند، رسانه ها هم در برقراری ارتباط با مخاطبان خود و انتقال اطلاعات به مردم با مشکلات زیادی روبرو می شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها