به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان:فرمانده ناحیه راور جناب سرهنگ محمودی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان راور خاطر نشان کردند مشکل امروز اقتصاد کشور ما با راه حل اقتصاد مقاومتی قابل حل شدن است .اگر دولت تمام سعی خود را به اقتصاد مقاومتی معطوف نمایدو از تولید حمایت کند دیگر نباید دغدغه تحریم ها را داشته باشیم و یا دلهره تحریم های بیشتر را داشته باشیم بلکه با اقتصاد مقاومتی ...
کد خبر: ۸۶۷۷۶۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری  بسیج درکرمان:فرمانده ناحیه راور جناب سرهنگ محمودی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان راور خاطر نشان کردند مشکل امروز اقتصاد کشور ما با راه حل اقتصاد مقاومتی  قابل حل شدن است .اگر دولت تمام سعی خود را به اقتصاد مقاومتی معطوف نمایدو از تولید حمایت کند دیگر نباید دغدغه تحریم ها را داشته باشیم و یا دلهره تحریم های بیشتر را داشته باشیم بلکه با اقتصاد مقاومتی به راحتی می توانیم ضمن شکوفا کردن اقتصاد  از اصول و آرمان خود دفاع کنیم و تحت هیچ شرایطی از اصول آرمان خود کوتاه نیاییم.اصول و آرمان  ما آن چیزی است که با خون شهیدان به دست آمده و این اصول و آرمان ارث شهیدان است به ما.
قدرت های بزرگ مخصوصاُ آمریکا در پی باج خواهی از ملت ایران هستند چون ایران  منافع و عظمت این کشور را به  به خطر انداخته و آنها را به ذلت و خاری کشانده.
ایشان در ادامه فرمودند: آمریکا و دیگر دوستان نابابش بدانند این تحریم ها هیچ وقت جلو اراده ملت ایران را نمی گیرد شاید بعضی از کشور ها در برابر شما کوتاه بیایند و همانطور که دیدیم در مقابل شما خضوع کنند ،اما  در اراده و خواست مردم انقلابی ایران هیچ گونه تغییری نسبت به شما به وجود نیامده مردم ما همان مردم انقلاب 57 هستند. تفکر بسیجی خصوصاُ در اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات است.

ارسال نظرات