تعامل دوسویه روابط عمومی ها با رسانه و شهروند، تسهیلگر آبادانی شهر
به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، با تاکید بر نقش ساختاری اداره کل روابط عمومی، این مجموعه را ساختار خدمتگزار برای ایجاد ارتباط با شهروندان و رسانه ها دانست و گفت: این مجموعه با برخورداری از اسلوب های متناسب سازمانی، افزون بر بحث اطلاعرسانی، تلاش در ایجاد ارتباطی دوسویه با رسانه ها و شهروندان دارد.
وی ادامه داد: از طرفی با توجه به گسترده بودن وظیفه روابط عمومی ها و در عین حال محدودیت مجموعه، رسیدن به اهداف تعریف شده در برقراری ارتباط های دوسویه بین شهروندان و مجموعه شهرداری، نیازمند مشارکت و همراهی گروه های مختلف رسانه ای است.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، تصریح کرد: بیشک در سایه مشارکت و همکاری روابط عمومی و رسانه ها است که هر شهروند، می تواند به عنوان عضو فعال و تاثیرگذاری از روابطعمومی مدیریت شهری باشد؛ عضوی که غایتی جزحرکت در مسیر آرمان های والای خود ندارد.
عمادی، در پایان سخنان خود، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی دست اندرکاران این عرصه که با تلاش های خود، یاری گر مجموعه شهرداری در زمینه پیشرفت و آبادانی شهر هستند، اظهار امیدواری کرد این حوزه با پایبندی بر آرمان روابطعمومی و در عین حال، با ایجاد تنوع در نگرشهای ارتباطی، به جایگاه ایدهآل خود دست یابد.