"اعلام برنامه استقبال، وداع و تشییع شهید مدافع حرم در اراک"
فرمانده سپاه روح‌الله ضمن اعلام برنامه‌های تشییع پیکر شهید بابایی در اراک گفت: مدافعان حرم از افتخارات جامعه اسلامی هستند که نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت منطقه و کشور دارند.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۰۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک و تسلیت به خانواده بسیجی شهید علیرضا بابایی اظهار داشت: بسیجی شهید بابایی برای حفظ ارزش‌های اسلامی داوطلبانه عازم عراق شد.

وی افزود: این شهید سرافراز از کارکنان دانشگاه اراک بود که به عنوان بسیجی فعالیت گسترده‌ای را در عرصه فرهنگی انجام می‌داد، همچنین فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی اراک بود که دواطلبانه عازم جبهه‌های نبرد علیه گروهک‌های تروریستی و تکفیری شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهید بابایی از یک ماه گذشته به جمع مدافعان حرم آل الله(ع) در عراق پیوست و بیش از یک‌ماه به عنوان مدافع حرم در کنار همسنگرانش به مقابله با گروهک‌های تکفیری پرداخت تا در نهایت به آرزوی دیرین خود رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادآور شد: رمز موفقیت کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان تمسک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ وحدت رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان است، امروز هم امت اسلام از اقصی نقاط دنیا برای مقابله با کفر صف کشیده‌اند و با توکل بر خدا برای عزت و سربلندی اسلام مبارزه می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از شهید بابایی دو فرزند دختر حدود 16 و 9 ساله به یادگار باقی مانده، همچنین مراسم شبی با شهید سه شنبه در دانشگاه اراک میدان شریعتی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی پیروی از راه و روش شهدا را رمز اقتدار و امنیت نظام اسلامی دانست و افزود: پیکر پاک شهید بابایی روز چهارشنبه از دانشگاه اراک میدان شریعتی بر دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و در قطعه مدافعان حرم بهشت زهرای این شهرستان تدفین می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: چهارشنبه مراسم یادبود شهید از ساعت 16 در مسجد الزهراسلام الله علیها با حضور جمعی از مسئولان استان و خانواده شهیدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات