فرزند هاشمی در نشست و برخاست با عاملین فرقه ضاله بهائیت دچار عمل نابخشودنی شده است و به هیچ‌ وجه این حرکت قابل قبول نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: منشور اساسی انقلاب اسلامی دوری از تبعیض و توجه به برقراری عدالت در بین آحاد جامعه و رفع دوگانگی رفتارها و پرداخت‌ها در بین افراد جامعه بوده که نباید عده‌ای مدیران خاص با دریافت‌های میلیونی این اصل نظام را زیر سؤال ببرند.

وی با بیان اینکه دریافت حقوق‌های نجومی جز وارد کردن خسارت به بیت‌المال و بی‌اعتماد کردن افراد جامعه به ویژه جوانان آسیب‌های دیگری را نیز به همراه دارد افزود: دولت که مدعی بود توان پرداخت یارانه ناچیز را ندارد چگونه است که مدیران حتی میلیونی حقوق می‌گیرند در حالی که عده‌ای به نان شب خود محتاج باشند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر دولت قصد برخورد با چنین مدیرانی را دارد باید هر چه سریع‌تر نحوه مقابله با این حرکت‌ها و اقدامات را بیان کند و اجازه ندهد بیش از این عده‌ای بخواهند به اصل آرمان‌خواهی نظام اسلامی ضربه وارد کند.

موسوی به همخوانی نداشتن آرمان مکتب اسلام با بهائیت اشاره کرد و گفت: فرزند هاشمی در نشست و برخاست با عاملین این فرقه ضاله دچار عمل نابخشودنی شده است و به هیچ‌وجه این حرکت قابل قبول نخواهد بود.

وی به تحقیرها و توهین‌های سعودی‌ها علیه ملت ایران در ماجرای یک سال اخیر به ویژه شهادت حجاج در منا اشاره کرد و گفت: بیش از این مسؤولان دولت یازدهم نباید تحقیر سعودی‌ها را قبول کرده و با آن کنار بیایند.

وی افزود: حجی برای ما پسندیده است که در آن عزتی نمایان باشد وگرنه حجی که ذلت در آن باشد مقدور و پسندیده نیست.

ارسال نظرات