زائران گرمی در قالب 20 اتوبوس به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: هم‌زمان با سالگرد ارتحال امام(ره) زائران گرمی در قالب 20 اتوبوس به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۳۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی صبح امروز در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد و سالروز ارتحال حضرت امام(ره) برنامه‌های گرامیداشت این مراسمات را تشریح کرد.

وی در این نشست با تأکید بر این‌که آرامش و آسایش جامعه امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگران دیروز است، اظهار کرد: نباید غافل شویم که امنیت، آرامش و آسایش امروز جامعه ما با فداکاری و جان‌نثاری جوانان به وجود آمده، بنابراین غفلت از این مسئله کوتاهی در برابر خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی در ادامه به برنامه‌های سپاه ناحیه شهرستان گرمی در خصوص گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: عطرافشانی مزارشهدا با حضورمردم و مسئولان، خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره های مختلف در مناطق روستایی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نشست های روشنگری با محوریت اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش بزرگ شهرستانی یکم خرداد ماه با حضور یکی از فرماندهان نظامی استان و تجلیل از دو جانباز مدافع حرم در این همایش شهرستانی را از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه در هفته مقاومت عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: هم‌زمان با سالگرد ارتحال امام(ره) زائران گرمی در قالب 20 اتوبوس به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: هر آنچه که امروز به برکت انقلاب اسلامی داریم نصیب کشور شده مدیون امام راحل(ره) است لذا وظیفه داریم برای تبیین ابعاد مختلف اندیشه های امام راحل تلاش کنیم تا این ارزش‌ها مغفول نماند.

سرهنگ نوری تاکید کرد: همه باید با هماهنگی کامل در راه اعزام زائران و برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش و همت کنیم.

ارسال نظرات