این تور همچنین 28 اردیبهشت از شهر توریستی سرعین حرکت کرده و پس از عبور از نیر به سمت تبریز حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۵۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، ایوب بهتاج در جلسه هماهنگی استقبال از تور دوچرخه سواری آذربایجان از برگزاری سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در استان اردبیل خبر داد و افزود: این تور از 27 اردیبهشت از سمت تبریز حرکت کرده و پس از عبور از نیر در سرعین به پایان می رسد.

وی گفت: این تور همچنین 28 اردیبهشت از شهر توریستی سرعین حرکت کرده و پس از عبور از نیر به سمت تبریز حرکت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تور بین‌المللی آذربایجان که در دو سال اخیر به صورت نیمه حرفه ‌ای و با حضور تیم ‌های بین‌المللی برگزار می‌ شود یکی از قدیمی ‌ترین تیم های دوچرخه‌ سواری است که امسال با حضور 17 تیم خارجی و چهار تیم داخلی برگزاری می شود.

وی اظهار کرد: برای اولین بار تیم ‌های قدر و حرفه ای اروپایی و آمریکایی نیز در آن حضور دارند.

بهتاج با قدردانی از زحمات اداره راه و شهرسازی و شهرداری نیر به ترمیم و لکه گیری خیابان ها و جاده مسیر تور اشاره کرد و گفت: مقدمات عبور رکاب زنان 21 تیم خارجی و داخلی از شهرستان نیر فراهم شده است.

وی گفت: شهرستان نیر مسیر عبور مرحله چهارم و پنجم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 اردیبهشت است.

بهتاج بیان کرد: مرحله چهارم تور دوشنبه 27 اردیبهشت از تبریز به سرعین به مسافت 198 کیلومتر برگزار می شود که رکاب زنان تور حوالی ساعت 12 ظهر از نیر عبور خواهند کرد همچنین مرحله پنجم نیز 28 اردیبهشت از سرعین به سمت پیست اسکی سهند به مسافت 180 کیلومتر برگزار می شود که حوالی ساعت 10:30 صبح دوچرخه سواران از داخل شهر نیر عبور می کنند.

مهدی احمدی، فرماندار نیر هم در این جلسه از آمادگی این شهرستان نیر برای استقبال از توربین المللی خبر داد.

ارسال نظرات