فرمانده سپاه بروجرد گفت: هم‌زمان با سی و دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید محمد بروجردی و سوم خردادماه گردهمایی بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور سردار محسن رضایی در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد پاپی‌نژاد اظهار داشت: در سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و هم‌زمان با سی و دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید محمد بروجردی گردهمایی بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت بزرگداشت سرلشگر شهید محمد بروجردی در زادگاه وی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سرلشگر شهید محمد بروجردی افزود: میهمان ویژه مراسم امسال سرلشگر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از هم‌رزمان سابق سردار شهید محمد بروجردی است.

فرمانده سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: این گردهمایی در روز سوم خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) ناحیه مقاومت بسیج با همت و همکاری گروه 24 بعثت، ناحیه مقامت بسیج و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک تمثال مبارک این شهید بزرگوار با عنوان مسیح کردستان در یکی از ساختمان‌های مرتفع شهرستان بروجرد نقاشی می‌شود.

سردار شهید محمد بروجردی ملقب به «مسیح کردستان» فرمانده سپاه غرب و جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و یکی از پایه‌گذاران اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اول خردادماه سال 1362 درحالی‌که با عده‌ای دیگر از هم‌رزمانش در مسیر جاده مهاباد ــ نقده حرکت می‌کردند براثر انفجار مین به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات